Kong Kord 1 Report post Posted March 31, 2004 EDIT: APRILSNARR!!! Det er med stolt hjerte vi kan fortelle at EA Games Europe har valgt å sende GPS.C til Dallas for å delta på Cyberathlete® Extreme World Championships i juli. 10 spillere får reisen og opphold dekt av EA Games. Ifølge talsmann Bruce McMillan i EA Games er det at GPS.Cs <<...reputation for fair play, no-rape and good sportsmanship that makes Gutta paa skauen - commando worth representing EA Games at CPL in Dallas. GPS.C may not be the best clan, but they reprensent the traditions EA Games want to be assosiated with>> Fra GPS.C reiser: Rieger, bjelle, Griff, Barreth, Farlige_Leif, Target, Serpens, GoIIum, Piranha og CL Ghadafi. Battlefield.no ønsker GPS.C lykke til. De beviser nok engang at ekte gentlemansånd til slutt seirer. Share this post Link to post Share on other sites
skorpio 0 Report post Posted March 31, 2004 Vi ses der! Share this post Link to post Share on other sites
Galilee 0 Report post Posted March 31, 2004 Sinnsykt kult. Grattis gutta! Share this post Link to post Share on other sites
Rieger 0 Report post Posted March 31, 2004 fan jeg gleder meg! Share this post Link to post Share on other sites
Geronimo86 154 Report post Posted March 31, 2004 Gratulerer så mye å lykke til! Share this post Link to post Share on other sites
GungHoo 0 Report post Posted March 31, 2004 Gratulerer så mye Dette er vel stilig KICK ASS 1 April Share this post Link to post Share on other sites
truppo 0 Report post Posted March 31, 2004 Great! Nice with some more euros there You have always been a nice clan and you are well worth it! Oh, btw, we are sponsored with a trip to the moon Share this post Link to post Share on other sites
zillyDuck 0 Report post Posted March 31, 2004 Skikkelig bra! Får håpe dere drar i land en premie da! Lykke til! Share this post Link to post Share on other sites
|NLH| Sir Tommy 0 Report post Posted March 31, 2004 Skikkelig artig at denne posten kom noen få minutter over midnatt 1 april O: Share this post Link to post Share on other sites
minimal 0 Report post Posted March 31, 2004 Click For Spoiler April april!n1 Share this post Link to post Share on other sites
BiZARRE 0 Report post Posted March 31, 2004 I tilfelle det ikke er en April spøk. Gratulerer og lykke til Share this post Link to post Share on other sites
Photon 76 Report post Posted March 31, 2004 lukter nok april her ja =) Share this post Link to post Share on other sites
|Andy 0 Report post Posted March 31, 2004 hmmm kanskje d gjør seg med en.... PWN? :evil: Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted March 31, 2004 this smells like horseshit Share this post Link to post Share on other sites
zillyDuck 0 Report post Posted March 31, 2004 ah, helvete. så ikke datoen. Beit på. da-aah! edit: satan ass, tenkte for 10min siden at "i morgen må jeg huske at det er 1april å ikke bli lurt." <_< Share this post Link to post Share on other sites
Nimrod 0 Report post Posted March 31, 2004 Tidlig ute i år gitt Share this post Link to post Share on other sites
MISTER 0 Report post Posted April 1, 2004 TAKK for god spøk, Kord! -Jeg vurderte en stund å melde meg som admin-vikar for bjelle... Share this post Link to post Share on other sites
Arenz 0 Report post Posted April 1, 2004 Hehe, you had me fooled! Helt til jeg kikka på kalenderen Share this post Link to post Share on other sites
zarion 0 Report post Posted April 1, 2004 For det ekke første april Share this post Link to post Share on other sites
Colin 4 Report post Posted April 1, 2004 Tilfelle det er sant: GRATTIS! Tilfelle det er aprilsnarr: Share this post Link to post Share on other sites
[WV] Ljaahni 0 Report post Posted April 1, 2004 Svarte så lettlurt man blir på gamledagene Share this post Link to post Share on other sites