Sign in to follow this  
Ugle

Hva burde forbedres i neste BFV patch?

Recommended Posts

Selvsagt må Ninjaer være med i spillet, de spilte jo en viktig rolle under Vietnam krigen. Hvilken ape diett er dere på egentlig ? selvsagt var det bare en spøk siden jeg ikke syns det trengs så mange forbedringer i BFV

Jeg synes man bør forbedre spillerne. Man må ta en test og er man ikke god nok virker ikke spillet.

Selvsagt må Ninjaer være med i spillet, de spilte jo en viktig rolle under Vietnam krigen. Hvilken ape diett er dere på egentlig ? selvsagt var det bare en spøk siden jeg ikke syns det trengs så mange forbedringer i BFV

Ja kom med den ' /> p

Chopperene bør bli like dem i DC ' />  føler det er noe gale med dei i BFV

Er ikke enig. I DC var de dritt å bruke ,

det er en fordel :lol:

I BFV er chopperne lette å styre.

Lurer på hvorfor noen vil at de skal være vanskelig å styre når de kan være lett?

syntes ikke de skal gå over til DC sin måte å kontrollere helikopterene på, nå er det mer realistisk ! (spør nimrod, han mekker på dem daglig)

de trenger ikke nødvendigvis å tåle mindre (selv om det blir mer realistisk da) men SA7 missilen må bli mer realistisk...den kan ikke ta 1000 G....

De burde droppe det mappet med den hora som snakker i høytaleren all the fucking time. Sååå irriterende.

Mer jungel maps! Mye mer jungler! Det er så utrolig gøy å løpe i jungelen og sånt.

Og om de ikke fikser det forpulte lagg-problemet kommer jeg til å drepe samtlige av BFV utviklerne.

Håper de fikser det en patch slik at du kan skru av ho dama som snakker om at GI's må gi opp.

Hanoi Hanna knager seg inn i hjernen din ha ha ha ha *ond latter* :evil: :evil: :evil: :evil: Gi opp Loki. Dra hjem

NVA ruler! :):):lol: :evil: :evil: :evil:

Det kommer ikke til å komme siden du kan skru den av selv ved å skyte bort høytalerne . Enkelt og greit smile.png

Helt latterlig at folk lar seg provosere av propogandakjerringa. Sier bare litt om tålmodigheten og konsentrasjonen deres. Jeg ignorerer sånne ting automatisk, rett og slett, fokuserer heller på å noe viktigere, jo nettopp fienden.

Egentlig er det en stor uting at spill og programvare patches til stadighet. Synes at dette har tatt helt av når f.eks spill patches opp til 5-6 ganger i løpet av ett år. Ofte krever denne patchingen at man laster ned over 150 mb hver gang. Det er ikke gratis å laste ned store filer selv om man har bredbånd. All trafikk på nettet må betales av noen f.eks så vil økning i trafikk medføre større kostnader for nettaksesselskapene som må øke kapasiteten. Dette er det forbrukerne som må betale for i siste ledd gjennom økte priser.

Hva så med de som ikke har bredbånd? Å laste ned 1 gb i patcher på ett spill i løpet av ett år via ISDN er ikke akkurat gratis. Burde ikke disse kreve å få tilsendt patchen gratis på cd-rom i posten? En patch kommer pga at varen du har kjøpt er mangelfull og inneholder feil. Kjøp av andre varer som inneholder fabrikkfeil gir rett til å få feilen rettet uten ekstra kostnader for kjøper.

En sak for Forbrukerinspektørene!! :lol::)

Programvare er uhyre kompliserte saker. Endel bugs vil derfor alltid være tilstede uansett hvor mye utviklerne har jobbet med programmet. Mange av disse bugsa krever situasjoner som utviklerne ikke har testet, langt mindre tenkt på kunne skje.

Når det er sagt, er det ganske åpenbart for alle at BFV ble sluppet en måned eller så for tidlig. Netkoden (særlig mht. linux-servere) er helt borti natta dårlig. En masse grafikk problemer for ATI eiere og lydtrøbbel i enkelte situasjoner for bortimot alle.

Desverre er det gjerne slik med PC spill at det du kjøper i butikken er mer en Beta v.0.9 enn en skikkelig gjennomført pakke. Rent ideelt, ville patcher bare vært ett ekstra gode for oss konsumenter. De ville inneholdt balanse-fixes og endel nytt materiale, f.eks. kart og våpen. Og en og to uforutsette bugs-fixes. Virkeligheten er at patches er noe som trengs for å gjøre spill rett og slett spillbare. Slik går det gjerne når utgiverne tenker mer penger en kvalitet.

Skjønner hva du mener Zylark. Har også forståelse for problemet fra utviklersiden. Men samtidig synes jeg at det har tatt litt av. Microsoft er kanskje de som har brøytet løypa med å utgi programvare som best defineres som halvfabrikata <_< Så har det liksom blitt greit å patche 1 gig i året for andre også. Dvs at du bytter ut nesten alle "filene" i løpet av ett år.

Hvorfor skal vi kjøpe CD-rom på butikken i det hele tatt? Hadde det ikke vært like smart å selge spill via nettet som du lastet ned og kunne kjøre på maskinen uten cd-rom. Ser ikke noe teknisk hinder for dette. Det hadde likevel vært mulig å sikre at man har lisensiert produktet. (folk kopierer cd-rom og legger ut uansett sperrer). Hadde spart masse logistikkostnader.

Snipergæveren kan godt bli kraftigere, Som jeg har sagt i en tidligere post så trenger du 3 skudd i brystet på en vietnameser uten skjorte for å ta han med M40, som er bolt-action rifle(på godt norsk, elgbørse). mens M21 som er semi-automat trenger som regel 1-2 skudd på det samme, selv om det er akkurat samme patron. Forstå det den som kan, Vietnameserene har jo SVD som er Sovjet sin Dragunov. Den har samme kvaliteter som M21. M60 og det der er allerede kraftig debattert så det gidder jeg ikke å si noe om O: Bouncing Betty kune godt også ha blitt justert opp for å ta igjen for M60, er jo trossalt samme kaliber.

BF1942 still beats teh bitch out of BFV! cool.png

Det er så sant som man kan få sagt det!

Håper ryktene om et Battlefield 2 stemmer! Og at det er Dice Sweden som utvikler det og ikke Dice "Vi har laget secret weapons of ww 2" Canada.

Men det burde da være mulig å kopiere over + rename lydfilene, slik at alt blir "US"..?

;-S

Kopierar du over og renamer filene vil vel PB hindre deg i å nyte BFV på internett?

jeg hadde gurglet som et lite barn om de fikser opp noen av problemene ati-brukere har. vidre har jeg ikke giddet å spille så mye bfv online. får disconnect uansett, og det lagger herlig. hører m60 er et problem .. ja .. tja ..hyl .. da bør vel det fikses? støtte for mp3-format for spilling av sanger hadde vært kos, faen heller om jeg orker å konvertere 20000000000 sanger til ogf format eller hva det er. ellers .. hmm .. flygende pappkasser, sinte kongekrabber med uzi og sprit-tusjer med granatkaster .. yes please

Hei

Har akkurat fått newsletter fra DICE (får de litt tidligere da jeg kjenner noen som jobber der). Kan kort nevne at noen nyheter er:

-Jetpacks

-Energi bomber som gjør at du kan fly, se gjennom ting osv. (Superman)

-Pil og bue slik Rambo har

-Franske soldater

-Norske båter med norskt mannskap

Med mer.. Se ut som om de har tatt litt for mange tips fra Hollywood folket, men intet er sikkert sier de. De krangler visstnok så bustene fyker!

Har lagt ut nyhetsbrevet på min side her jeg:

http://www.stud.ifi.uio.no/~torech/eanews.html

Sign in to follow this