Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ghad

Har DU kjøpt Battlefield Vietnam?

Har DU kjøpt Battlefield Vietnam?  

381 members have voted

1. 1. Har DU kjøpt Battlefield Vietnam?

• Ja!
      379

Recommended Posts

For de som bor på månen, Battlefield Vietnam ble offisielt sluppet i dag!

Les vår sak om spillet her.

Hehe, spennende å se hvor mange av våre medlemmer som har skaffet seg spillet.

Og ikke stem ja før du har kjøpt det heller, selv om du kanskje kommer til å gjøre det!

Oppdatert: Fjernet alternativet nei, det var ikke egentlig interesant i denne sammenhengen, stem ja hvis du har kjøpt, drit i avstemningen hvis du ikke har det.

BFV liker jeg bare mer og mer :(

Selv om vanilla BF alltid vil rocke pga wwII

Jeg har kjøpt det, selv om jeg har litt problemer med å få installert det etter warez versjonen. Rart, men slik skjer når man roter med warez :(

Lot folkene på SpaceWorl få 449.- for BFV.

Er ennå ikke helt overbevist og synes at de kanskje burde latt klanfolk få være playtestere. Ser for meg at patch 1.1 endre en god del og kanskje gir NVA/Vietnameserne litt mer kult utstyr. Slik det er nå så ruler US med M60/Law og Huey.

Tankene i BFV er jo helt sorgen. Hadde håpet de tok til vettet og laget de lik DC/FH slik at vi slapp og skyte i interkontinentale baner.

Nei, vi vil ha info om hvor mange som faktisk har det. De som har tenkt å kjøpe det trenger bare å vente med å stemme.

Hvis man med sikkerhet VET at man skal kjøpe det SNART kan jo være litt vill og gal og stemme på forhånd, men det er altså litt feildata.

Kjøpte Vietnam igår (Onsdag 17.03.04). Spilte warezen litt og likte ikke spillet sånn supermye. Men jo mer jeg spiller det jo kulere synes jeg det blir!

Det som er trist er at det er lagt opp 99% til å bli et publicspill. Kartene er enorme og 10v10 i klankamp blir nok ikke kult i det hele tatt. Man må nok opp i 12v12 eller 15v15 for at det skal bli morsomt, og alle som har vært aktiv i en klan vet hvor hardt det kan være :(

Fikk spillet i går og må si jeg er veldig fornøyd. Det er desidert det råeste spillet som er laget. ( Så langt )

Legger merke til at det er litt småplukk her og der, men det ordner vel patch 1.1 tenker jeg.

Den første patchen kommer nok ut ganske snart.

BFV er kjøpt! :(

Betalte 449,-

Men nå skal det testes for første gang. :(

Betalte 449,- på Free Record Shop, kjøpte ikke på Spaceworld i protest mot at de ikke solgte til 399,-.

Oppdatert: Fjernet alternativet nei, det var ikke egentlig interesant i denne sammenhengen, stem ja hvis du har kjøpt, drit i avstemningen hvis du ikke har det.

Kjøpt det ja, men det henger seg gang på gang, så skal stikke ned og snakke om retur imorgen, gidder ikke å betale 449 spenn for et spill jeg ikke får til å fungere, samme hvor mye jeg fikser med drivere og innstillinger.

Var i byen i dag og skulle kjøpe, men en kamerat av meg var så treg, at det siste eksemplaret ble kjøpt 2 min før jeg rakk butikken :(

Kommer ikke inn nytt før mandag :(

Har kjøpt det nå ja å må si at det orginale var mye bedre en det cracka merkelig nokk :w00t: , det var en del bugs i det cracka men nå har jeg ikke oplevd noe bugs i det hele tatt :w00t: . Så dere som var skufet over bfv på grunn av dette er det bare å løpe og kjøpe :(:(

Sign in to follow this  

• Create New...