Sign in to follow this  
Dboy

TuSsI FFS!

Recommended Posts

Vi er her for å pwne dere i CS, legg inn svar så skal vi herje den stakkarslige klanen deres. TuSsI er kommet for å bli!

aldri spilt cs jeg, men jeg hadde EID dere !!1111111111!11!!!!!11???1!!+!!++2+3!"##¤¤2121"#¤4 2kz000r

Vi er her for å pwne dere i CS, legg inn svar så skal vi herje den stakkarslige klanen deres. TuSsI er kommet for å bli!

n00bz 2k

ok vi er med, 5on5? du finner meg på #pureplay nick: pure|inquz

CS er faen meg no dritt. Jeg ønsker å fortelle en trist historie om meg selv:

Det er vel rundt to år siden nå, at min bror kjøpte et spill kalt CS, eller Counter Strike, som man også kan kalle det. Jeg så han spille spillet og jeg merket straks en slags dragning inni meg. En dragning mot spillet. Det ropte på meg, det ville ha meg. Jeg var liten og sårbar, kunne ikke stå imot. Jeg MÅTTE bare spille. Det begynte med litt kosespilling på lørdagskvelden, så ble det til spilling hver dag, og til slutt hadde spillingen tatt over selv mine mest intime stunder på badet. Jeg hadde mistet all kontroll. Jeg var besatt av CS-djevelen. En djevel som ingen kan drive ut av deg, untatt en ting. BF!

Litt senere kjøpte broder'n BF og alt ble bra.

Åssen intime stunder? ;)

Hva tror du. Det er seriøst ikke nødvendig å gå nærmere inn på det temaet, din kåtegutt!

ok vi er med, 5on5? du finner meg på #pureplay nick: pure|inquz

Pureplay!? Har de tatt inn en CS divisjon?

Hehe. De har prøvd før. Da gikk det dårlig etter to uker. Får håpe dette forsøket funker bra. :D

n00bz 2k

Hehe... skal du på DT konsert 21.01??

Det skal jeg!!! foresten! CS? hva er det?

(vet hva det er, men later som om jeg ikke vet det!) :D

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this