Sign in to follow this  
Ghad

Milorg på toppen!

Recommended Posts

:) da har vi nådd den latterlige summen av 400 poster på tråden "Milorg på toppen!, Inntar den norske bf-tronen"

bra jobba ;):wub:

plz.. om du først skal poste nokke, ha nokke å si. Det der blir bare lamt imo

Føler det er i denne tråden sin rette ånd... lame? javel.. :)

btw: hva betyr imo? :nerd:

Hvis du snur Imo opp ned så blir det Iwo .. som kan bety mappet iwo jima ...

Eller det kunne bety "in my opinion" .. men tror det er det første som er rett.

Hvis du snur Imo opp ned så blir det Iwo .. som kan bety mappet iwo jima ...

Eller det kunne bety "in my opinion" .. men tror det er det første som er rett.

takk... nå er alt så mye klarere :)

jeg kanskje ikke helt "in the loop" nå men. Det jeg snakket om er forskjellen på innstilling i publicleking og klankamper.. Bio snakket om at han gjør det som må til for at taktikkene skal virke. gjemme seg i vannet osv. dettebetyr at han spiller ikke bare for morsomt.. Man må noen ganger gjøre ting som ikke er veldig morsomt. som for eksempel å være engi til XU.. han får killsa og jeg får se på tanken hans... :)

Ja, da snakker vi om helt forskjellige ting. Merkelig at du svarer på min post hvis du ikke kommenterer det jeg sier. :nerd:

jeg kanskje ikke helt "in the loop" nå men. Det jeg snakket om er forskjellen på innstilling i publicleking og klankamper.. Bio snakket om at han gjør det som må til for at taktikkene skal virke. gjemme seg i vannet osv. dettebetyr at han spiller ikke bare for morsomt.. Man må noen ganger gjøre ting som ikke er veldig morsomt. som for eksempel å være engi til XU.. han får killsa og jeg får se på tanken hans... :)

Ja, da snakker vi om helt forskjellige ting. Merkelig at du svarer på min post hvis du ikke kommenterer det jeg sier. :nerd:

gjorde jeg ikke d?... hmmm glipp fra min side... er jo så mange knapper... "imo" ;)

heheh lært meg nytt ord i dag.. :wub:

gjorde jeg ikke d?...

Nei.

Jeg snakker om ting som gjør spillet kjipt for alle andre, du snakker om ting som gjør spillet kjedelig for deg selv. (jeg kaller sistnevnte "teamplay" og synes det er gøy)

For å oppsummere de siste 350 postene:

"Gi F.... i å skrive så mye drit her, det blir bare slitsomt å lese gjennom de postene jeg ikke har lest siden forrige gang (ca 25 stk om gangen)."

Sånn. tenker det var omtrent summa summarum.

God natt

Turboslave: det er ikke et syn, det er et faktum.

Det at begge lagene har samme forutsetningene er ikke helt riktig. De to forskjellige sidene har forskjellig utrustning o.s.v.

Kanskje du ser på det å sette to tankser i fiendens hangar som rasjonelt, det gjør ikke jeg.

Applaus til target for sitt glitrende innspill

nei, du KAN vinne uten hangarcamping.

Begge clanene har samme forutsetning da man skal spille en gang på hver sin side tullebukken :)

Kan noen være snille å stenge denne dritt-tråden snart?

Det er jo bare whine om hvem som klarer å unnskylde seg på best mulig måte. Jeg veit det er langt på natt og at jeg har drukket, men fy faen. Oppfør dere som folk og ikke som mor di. :)

Kong Kord! Steng tråden!!! For samfunnets eget beste!

Kong Kord! Steng tråden!!! For samfunnets eget beste!

Jeg har tenkt på det selv en stund.

Jeg tror nok det var god å få lufta ut, men nå tar vi hangarcampdebatten i rett forum.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this