Ghad 8 Report post Posted June 9, 2021 6 4 v 64 blir haraball Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted June 17, 2021 Er så skeptisk, men er så lett å bli gira på nytt BF. Rart med det. Share this post Link to post Share on other sites
zillyDuck 0 Report post Posted July 13, 2021 Stilig. Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted August 2, 2021 Oppgraderte riggen min under pandemien, så jeg er klar for å gi dette spillet en sjanse. Har spilt litt Battlefield 4 fra tid til annen, og det er fortsatt gøy. Share this post Link to post Share on other sites
Heradon 23 Report post Posted August 12, 2021 Jeg gleder meg mest til Battlefield Portal MAPS: Arica Harbor, El Alamein, Battle of the Bulge, Valparaiso, Caspian Border, and Noshahr Canals (Beste TDM-kartet fra BF3) will feel brand new thanks to their striking, reworked visuals and destructive effects. Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted August 25, 2021 Gleder meg til å skyte ned MIGer med Spitfire Share this post Link to post Share on other sites