Hauger 37 Report post Posted May 16, 2020 Vi har satt opp en ny server i regi Battlefeield.no, serveren heter [EU/NO]Battlefield.no 2x Vi holder den mer eller mindre vanilla. Plugins som er satt opp enn så lenge: - 2x Wood, Stone og Metal. 1x Sulfur. - 10 min natt. - Backpack. - Litt større stacksizes. - AutoAuth - Add friends Admins er per nå Hawkhill og meg (Hauger/The Observer) Vi håper mange vil ta seg turen innom, hadde vært hyggelig med et lite community, selv om vi skyter huet av hverandre på Train Yard. Battlefield.no discorden er også oppe, og du vil mest sannsynlig finne oss der. Kom med forslag og tilbake meldinger på hva vi kan gjøre bedre! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Delgador 1 Report post Posted May 21, 2020 Jeg slenger meg gjerne med dere! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted June 2, 2020 Vi er klare for wipe kommende Torsdag. Akkurat når serveren er oppe å går igjen er noe usikkert, siden vi pent må vente på FP og Oxide. Men av erfaring regner vi med at 20-2100 er vi live. Vel møtt! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted July 6, 2020 Serveren wipet 2 Juli, veldig bra oppmøte så langt denne wipen, 20 stk online prime time! Flere grupperinger som sloss om et solid fotfeste! Vel møtt! Quote Share this post Link to post Share on other sites