Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

Spill for resten av 2018 og 2019

Recommended Posts

Såh...etter å ha sett E3 dette året, hva skal dere spille??

Spiller på PC, så for meg blir det i rekkefølge etter interesse

1. Cyberpunk 2077
  2. Battlefield 5
  3. Fallout 76
  4. The Division 2
  5. Star Citizen (venter fortsatt)
  6. Starfield?
  7. Elder Scrolls 6

Cyberpunk og Beyond good and evil 2(men det kommer vel ikke før om noen år) 

EA kan gå konken for min del :)

Fallout 76 forholder jeg meg ganske skeptisk til.. Online only.. folk kan dra til helvete.

Battlefield 5

FIFA 19

Satisfactory (Factorio i first person)

World of Warcraft Classic (Blir nok ikke i år)

Star Citizen (Venter på Squadron 42 først og fremst)

Bannerlord (Blir sikkert ikke i år dette heller)

Kanskje Fallout 76

On 6/20/2018 at 12:08 AM, cri74 said:

Såh...etter å ha sett E3 dette året, hva skal dere spille??

Spiller på PC, så for meg blir det i rekkefølge etter interesse

1. Cyberpunk 2077
  2. Battlefield 5
  3. Fallout 76
  4. The Division 2
  5. Star Citizen (venter fortsatt)
  6. Starfield?
  7. Elder Scrolls 6

Prøvde den åpne betaen av BF5, og mulig jeg begynner å bli gammel men fant det kaotisk, rotete og lite på teamplay.

Prøvde å være i live som Squad leader men sjeldent spavnet noen inn. Muligens fordi det var med random folk selvfølgelig.

Og det var beta, er klar over den biten da ;)

Blir ikke som i gamle dager på Karkand!

Star Citizen virker som en død sak imo, og blir overrasket om det i hele tatt blir presentert noe der. Selv om det finnes "nyheter" på YT.

Ikke helt sett for meg hva Fallout 76 skal legge seg med MP spill, får håpe det ikke blir enda en Battle Royale sak.

Sjøl savner jeg en skikkelig teamplay FPS, sånn som BF2, CoD4 (Den siste versjonen som var CoD, alt annet er søppel)

Det er alltid lite teamplay og kaotisk i betaer. Mange er opptatt med å sette seg inn i det nye spillet og fokusere derfor lite på teamplay. Jeg tror BF5 kan bli jævelig rått.

19 hours ago, Heradon said:

Det er alltid lite teamplay og kaotisk i betaer. Mange er opptatt med å sette seg inn i det nye spillet og fokusere derfor lite på teamplay. Jeg tror BF5 kan bli jævelig rått.

Ja, definitivt.

Skal se hvordan det blir når 1.0 er ute.

Om folk spiller det så betyr nesten det mer nå enn før :wub:

For min del var BF2 mest Project Reality og de har prøvd seg et par ganger etter BF2 med Arma2 og Squad. Alt er egentlig bra, men spillermassen er noe helt annet enn "sånn det var før", så legg det bak deg og spill det som er "nå". Det blir aldri sånn det var, og mest sannsynlig blir det mer av sånn det er nå. Matchmaking og kaos, og spillene utvikles mer og mer etter "nå" enn sånn det var før. Mesteparten av hvorfor det er sånn det er "nå" er fordi konsollene kom tilbake. Når vi trodde vi var kvitt dem i 1993 så kom de tilbake i 1998. Å ha en PC er et eventyr.. .manualene på de gamle spillene "sånn det var før" hadde over 100 sider med instrukser. Da vi kom inn i spillinga med BF2 var det kanskje 2 sider som fulgte med, 1 av de var keybindings. Sånn det er nå har de fleste spillene en Yo-Tuber som forklarer det til deg, sannsynligvis gidder du ikke se på han og mer sannsynlig opplever du kaos... som om du ikke har lest manualen. Jeg husker BF2 og folk på Teamspeak og i chat ropte høyt da jeg gjorde feil..."READ THE FUCKING MANUAL"

Jeg er så gammel at jeg kan relatere til en en kopp TE og å sitte i godstolen å lese en bok mens bestemor strikker...den tiden er forbi min venn. Så ser vi stjerna over der hvor matja bor_

Vi ha’kke vaska gølvet, vi ha’kke børi ved
Nei vi har egen vaskehjelp og peis på DVD
nå har vi slått på ruteren og sætt opp trådløs nett
vi sitt i kvert vårt hjørne nå med nesa i et brett.¨

Insurgency sandstorm for min del. Virker såpass lovende i beta at jeg vurderer egen server, om ikke det blir TSP's

Expansion til Witcher - bør bli bra. Bah - så var det kun en gwent basert sak.

Edited by SerpenS

Muligens jeg plukker opp Just Cause 4 bare for å kuke rundt litt.
Ellers kommer det vel ikke noe bra før RE2 i slutten av januar. Kommer dog mye bra i feb-mars.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...