Recommended Posts

Jeg har blitt strippet av min rang som "Battlefield.no Veteran" her inne. Det kreves herved en forklaring og reinkludering i den hellige rosa brukergruppen som jeg jobbet så hardt for å bli en del av. Som tidligere serveradmin i CS:Source, skribent, vaktsjef og grafiker for både Battlefield.no og Hellfragger.no i flere år ble jeg svært trist innerst i hjertet og sjelen da jeg oppdaget dette.

I følge PM-innboksen min så headhuntet KongKord og Dirle meg sommeren 2005 og så trakk jeg meg selv fra alle mine verv her i slutten av 2009. I januar 2013 blomstret spillgleden opp igjen og jeg søkte og ble tatt inn som serveradmin i CS:Source. Etter CS:S-aktiviteten døde ut for meg tidlig i 2014 ble jeg igjen hedret med æren det var og er å bære den rosa gruppes distinksjoner.

Mine advokater i Norges Veteranforbund for Internasjonale Operasjoner (NIVO) har blitt informert om denne hendelsen og står klare til å ta affære om dette ikke blir rettet opp i.

På forhånd takk.

• Like 2

change :tafse:

Usikker på hva eller hvorfor det har skjedd, men du skal så klart få tilbake veteran-statusen.

Ja altså det kan være mye som er grunn i dette da.. Mest sannsynlig har det vært gjort en glippe av meg mtp grupper som har vært da mange av disse har blitt redefinert etter mange år oppsamlig av grupper\rettigheter..  Så kan glatt skylde på meg uten dårlig samvittighet der.. Andre kan sikkert også ha blitt uriktig kastet ut\flytta uten at jeg har fått det med meg.  Beklager dette.