Recommended Posts

Den 1/2/2018 at 12.28, TB-NeyMariuz skrev:

Tenker å si ifra vær gang TS er nede siden jeg ikke vet hvem jeg evt kan kontakte når det skjer :)

Klistrer denne da den er viktig :)

Serveren TS 3 står på kommer til å bli tatt av nett. Vi har en Discord, er det noen som ønsker litt ansvar for den og moderere den i god takt og tone?

Er det noen dato på når den blir tatt ned? Tror ikke det blir noe fart på discord med 10 medlemer og ingen som kommuniserer vis chat eller type. Tror dette vil resultere til døden til BFno :/ Vi har hatt ekstremt mye aktivitet denne månenden med Fredagspub 3 uker på rad noe som sikkert også blir til fredagen pga ferie..

Var nede igår, og er fortsatt nede idag. Når vill serveren "gå ut på dato"? Det er vell en dato som servere en kjøpt fram til

Ts Servern står hos meg.. På en normal desktop. Ts'n vil bli værende men må nok kjøpe noe utstyr til pcen den står på nytt Hk Cpu og minne. For den timer ut hele tiden uten grunn. Så nå er den på spill pcen min. Har gjort noen endringer på denne pcen nå sånn at den forhåpentligvis ikke slår seg av.. Den har stått på i Traybar men ikke kunne koble til. Så må restarte den. Sender deg en pm tb-ney så se på den. Men forhåpentligvis skal dette løse seg i nær fremtid.. Ser også fram til at Teamspeak 5 kommer så vi kan oppgradere til den asap.. har meldt på bf til beta testing av ts 5. Så ifra mitt stå sted skal ts'en forbli tilgjenglig. Men jeg er ikke alltid på pcen for tiden så er ikke alt jeg får med meg. av downtime.. Beklager dette.