Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Avean

Sea of Thieves

Recommended Posts

maxresdefault.jpg

Fikk teste ut det her nå i helgen. Teknisk alpha og det her levde opp til forventningene. Det er det mest morsomme gameplayet jeg har spilt siste 20årene tror jeg. Det er open world multiplayer i en utrolig detaljert verden. Du styrer skipet ditt alene eller med andre og alt kan styres fra å heise seil til å senke anker for å holde skipet på plass. Du har også skadesystem så du kan risikere å få hull i skipet som du må spikre igjen med tre, få vann utav skipet ditt og slukke eventuelle flammer fra kanoner.

Du kan skyte med en rekke våpen og bruke melee våpen. Har kjørt til flere øyer helt random hvor det virkelig har vært detaljerte huler og grotter å explore. Følelsen av å styre ditt eget skip på et hav med vær i sanntid som endrer seg og bølger som virkelig påvirker skipet er veldig unikt. Du kan også dykke under havet og det er fiskeliv med blant annet haier og "monstre" tror jeg. Hørt mye som ligner på hvaler men aldri turt å dykke under :p

Tror det kommer ut i Februar, det her kommer garantert til å bli det neste store innen spill tror jeg. Gameplayet er unikt og fabelaktig laget. 

Kommer på Windows 10 og Xbox med 4K og HDR støtte.

Sea_of_Thieves_2.0.png

Jeg har ventet lenge på å få prøve dette her, og det skuffet ikke! Gleder meg stort! 

Testet det et par ganger for et litt under et år siden. Ganske moro ja og kommer definitivt til å kjøpe det(ved release 28. mars elns).
Det er jo tross alt Rare som har laget det.

Gleder meg noe sinnsikt til dette spillet, håper virkelig at det klarer å leve opp til forventningene :)

Ganske moro :-)
Har spilt i noen få timer sammen med randoms som hadde mic, men savner noen kjente å spille med.

Spiller på PC så om det er noen andre her som gjør det, skrik ut.

Ikke fått tid å teste beta, men håper å få joinet et crew når det slippes...

måtte pre ordre det :-)

Har ikke kjørt noe pre-order. Får se om spillet blir så crazy dyrt som det er nå ved release :p

Dessverre så ser det ut som om spillet er ganske skuffende. Få inntrykk at det virker som en beta-versjon av et ferdig spill. Uansett, gledet meg til det, men etter å ha lest omtaler så gir jeg det et år til for å se om det får mer kjøtt på beina.

Spilte det sånn 14 dager gratis med trial av game pass, eller hva det nå heter igjen.

Kjempe-shallow spill, anbefales ikke. Du har sett og gjort alt i spillet etter et par timer nesten bokstavelig talt :/. 

Betaler over full pris AAA for et early access spill føles det ut som.

Sea of Thieves is a 2018 actionSea of Thieves is a 2018 action-adventure ga

me developed by Rare and published by Microsoft mobdro
Studios-adventure game developed by Rare and published by Microsoft Studios  myfiosgateway.com

Edited by paanjii2

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...