Prixmyo 11 Report post Posted December 1, 2017 Sikkert vært noen fler enn meg som har spurt om det samme, hvis ikke så er det litt synd. Nå nærmer vi oss juletider og ferie. Hva med å prøve å få til et biggame i BF4 som i gamle dager? Sikkert ikke like enkelt å ordne som før men hadde vært artig med et biggame i disse PUBG dager. -Prixmyodrunkensoldier. (lever fortsatt teamspeaken?) Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted December 1, 2017 Har fått utallige snaps, instameldinger og messengers om akkurat det der. Det er et SAVN og det hadde vært veldig moro å arrangert det igjen.. BF4, BF1 eller hva som helst. IM DOWN hvis dere vil ha meg Share this post Link to post Share on other sites
Skanseng 30 Report post Posted December 1, 2017 Hadde vært kos, få det på! Share this post Link to post Share on other sites
TB-NeyMariuz 7 Report post Posted December 1, 2017 Savner Bigwar veldig, var bare en bigwar i 2016 og har ikke vært noe i 2017. Men ingenting skjer av seg selv så noen må ta ansvar Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted December 3, 2017 Bigwar var morsomt når spillene til DICE var gode, altså for 10år siden. Pubg er noe av det kjedeligste jeg har vert borti på lenge. både som spiller og spec/esport Share this post Link to post Share on other sites
knutlb 24 Report post Posted December 6, 2017 Er med på BF4 om det blir noe slikt Share this post Link to post Share on other sites
Oppedal 1 Report post Posted January 19, 2019 Har googla litt og sliter med å finne de første Bigwar som var med BF4. Finner kun fra #3.. Noen som har en link til de første 2 ? Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted January 23, 2019 De startet vel med BW BF4 på twitch, så hvis ingen laste vods der fra opp på YT er de sikkert long gone. Share this post Link to post Share on other sites