BcK 221 Report post Posted October 27, 2017 Jeg klarer bare ikke forstå at noen, tro eller ei, biter på noe som er så åpenlyst svindel? https://www.vg.no/nyheter/innenriks/kristendom/kristen-kanal-gi-50-000-kroner-bli-velsignet-av-gud/a/24170714/ Quote Da tenkte jeg: Det skal jeg teste. Så jeg ga vet du – 2500 kroner, fast, hver måned! Og jeg sa til Gud, at nå kom vel Josefs velsignelse, og jeg var vel egentlig bare glad for at Josefs velsignelse var på vei. Og det året, for to år siden, så skjedde det mye her innad i bedriften med meg – og ja, det gikk veldig bra da. Quote Har du tro for å gi inn et av de beløpene han snakker om, står for det og minner Gud på det utover året – eller bare er takknemlig for at det er på vei, så blir det en kjempehøst altså!, sier han i sendingen. Gud sliter litt med husken sin og må bli påmint at det er lagt inn bestilling på et lite mirakel. 1 1 Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted October 30, 2017 Vakkert! Share this post Link to post Share on other sites