g_maZta 19 Report post Posted August 24, 2017 Hei, Lenge siden sist jeg var her nå. Noen som spiller PUBG for tida eller? Selv har det blitt lite FPS'er etter at jeg ga meg med DayZ og BF4, men PUBG har virkelig rista litt liv i den gamle triggerfinger'n igjen. Hadde vært kult å teame opp til Duo eller Squad-matcher om noen er hypp, eller bare trenger en fjerdemann på bridgelaget. g_maZta Share this post Link to post Share on other sites
Reppelars waits for nobody 30 Report post Posted September 26, 2017 Hei, Synd at den absolutt siste livsgnisten i BF.no-miljøet forsvant etter BF4. Nå som vinter- og mørketid nærmer seg for oss som bor nord for polarsirkelen, så må det jo være ypperlig å få i gang noen heite fredagsPUB(G)-er. Virker som PUBG er i skuddsonen for tida, så tenker at det må være mange her også som sniker inn noen dristige fallskjermhopp i tidsklemma. Har vært med på et par custom-servere i det siste som kjører livestreaming, noe som har gitt meg noen gode BF-bigwar/match flashbacks. Vært kult om vi kunne dratt i gang noe lignende på BF.no igjen! Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted September 29, 2017 Vi må mobilisere via Facebook og få inn igjen gamlingene. Det er på facebook vi gamlingene er, non? Går det an å integrere giphy med IPB? Angående PUBG, så er det artig nok å spille, det. Greit til variasjon. Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted October 1, 2017 Er på Discord nå. Spiller PUBG Share this post Link to post Share on other sites
Oppedal 1 Report post Posted October 4, 2017 PUBG er artig! Spesielt på fredager Share this post Link to post Share on other sites
Photon 76 Report post Posted November 2, 2017 Apropo pubg, noen her som har prøvd escape from tarkov? Survival milsim, ekstremt realistisk og utilgivelig. Er i beta, men har mye potensiale Share this post Link to post Share on other sites
Skanseng 30 Report post Posted November 4, 2017 Den 11/2/2017 at 1.46, Photon skrev: Apropo pubg, noen her som har prøvd escape from tarkov? Survival milsim, ekstremt realistisk og utilgivelig. Er i beta, men har mye potensiale Har spilt det endel, men spiller for det meste solo Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted December 26, 2017 Jeg spiller pubg! Blir gjerne med om noen ønsker å teame opp. Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted January 12, 2018 @photon Takk for sist. Bare legg meg til på steam om du har lyst å hooke opp en gang. Share this post Link to post Share on other sites