Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
DelCasa

Er det noe liv her?

Recommended Posts

Det yrer av liv her. Neste år vil jeg at vi skal feire min 15års jubileum her på bruket. Når jeg kom inn på tråden merket jeg at jeg savnet gamle tider med det store klanmiljøet og humoristiske trådene som til stadighet dukket opp her. Det var ordentlig kos og varm stemning her :wub: Jaja, blir vel litt gaming på når mørket kommer. :)  Ser virkelig frem til dette.

Er i live. Forbanna på Canal Digital som først sier at jeg får fiber i juni for så å si at det blir september for så å glemme meg og installere hos naboen for 3 uker sida.... Har vært uten nett hjemme siden 1. juni  :argh: 

Men i live er jeg. Vil ha gaming-lysten tilbake.....

Edit: Fiber kommer neste mandag! O' jul med din glede :kermit:

Edited by BcK

15 år, Heradon, da er vi to. Januar 2018, da har jeg 15 år bak meg her inne, selv om de 5-6 siste ikke har vært all verden...

Men dro på med BF1 igår. Ett ord: Hektet. Pokker altså... Jeg skulle jo holde meg unna. :p

• Like 1

BF1 er moro det. Synd det "ikke går" å spille samlet lenger.
Det å leie en server og nesten ikke ha noen kontroll over den blir for dumt.

Savner en server med kjentfolk :D 

• Like 1

*vinke*

Sitter og ser på broodware remake stream og tenkte at jammen begynner vi å bli gamle og runde i kantene alle sammen, :p

oooold.jpg

• Like 1

15 hours ago, Ghad said:

*vinke*

Sitter og ser på broodware remake stream og tenkte at jammen begynner vi å bli gamle og runde i kantene alle sammen, :p

oooold.jpg

Vurdere sterkt å starte med Starcraft 2 igjen. Var Diamond league i toppen husker jeg men spillet er jo selvsagt 100x hardere å komme tilbake til nå sikkert.

Ellers går det stort sett i Battlegrounds til meg og singleplayer spill. BF spill har jeg 100% gitt meg med og glad er jeg for det. BF1 fenget meg i starten men ble fort lei.

Er en sjelden gang innom her og ser og savner miljøet rundt faste servere og de ville diskusjonene som jeg var en del av iblant :p

Det skal nok mye til at vi får igjen de gode gamle BF2 tidene og det miljøet som var rundt det. Knallharde runder på Karkand Heaven serveren f.eks... :)

Jeg setter min lit til det kommende Insurgency Sandstorm som lages i unreal 4 engine, det skal være tilrettelagt for kompetitivt spill med de hjelpemidler man trenger da, og slik jeg har fortstått det også være mulighet for store servere, standalone servere.. 

• Like 3

Fortsatt her. Går lenge mellom hver gang men.

BF1 og PlayerUnknown står å oppdaterer nå, så får vi se :) 

Titter innom i ny og ne... dvs 2 ganger i måneden elns. Savner et spill som fenger og som er tilrettelagt for communities og klanspilling. Hadde vært digg med en senior-liga i et eller annet spill (helst BF, men kan sikker lære meg noe annet også). :)

On ‎12‎.‎08‎.‎2017 at 1:05 AM, DelCasa said:

Hallo?

Kan noen skru på lyset?
Det må da være noen igjen her...?

:wub:

huff nei - vi som fortsatt er igjen her tåler ikke lys.:)

• Like 1

Titter jo innom, men barn har en tendens til å dra vekk fokus fra pcen og over på andre ting :p

Dog har jeg fått dilla på playerunknown siste ukene, fantastisk å spille squad!!

Releaser de serverfiler til det spillet, slik at man kan laste inn 40 Battlefield-tullinger i squads på 4 så har vi et strålende communityspill!

• Like 2

Lever jeg også. Så vidt.

Spiller en del PUBG for tida, så om noen trenger en wingman der, er jeg med.

BOOM!

Jeg er også her. har lurket innimellom, men skal bli flinkere fremover :) Forumstrolling er et savn. 
Hvilken Discord er man på?

On 9/29/2017 at 10:09 AM, zpam said:

Hvilken Discord er man på?

Drt lurer jeg og på!

Joiner senere i dag. Spilte BF1 i går. Første gang på evigheter jeg ikke bare ble blodvoldtatt med flisete, piggtråddekket gjerdestaur. 
Det var faktisk moro!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...