ErNieMan 0 Report post Posted December 19, 2019 Gode minner og likte community her back in the day, fant tilogmed ut at kontoen fortsatt var aktiv nå! Forum generelt virker som en døende greie. Henger fortsatt litt på somethingawful Share this post Link to post Share on other sites
Heradon 23 Report post Posted December 19, 2019 Besøker sida her en gang i halvåret tenker jeg Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted January 13, 2020 Er inne og graver i arkivet en gang i blant for å mimre Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted January 17, 2020 2020 folkens, we made it to a new decade! Nå er det jo snart sånn at også vi som ikke var supertidlig ute med kids må til å oppdra de til sunne gamere som aldri vil cheate! Noen av dere følger jeg bare med på LinkedIn, noen ser jeg livstegn fra på Steam <3 @Rieger @Griff @target @Nixon @k-man @bjelle @Panic @Settepotet @DelCasa @ShitHead_No @GoosE @Cutuk @Bayer @Kybber Share this post Link to post Share on other sites
Photon 77 Report post Posted February 29, 2020 Finnes det noen discord kanal alle henger på? Hadde vært gøy å spille med gamle kjente, om de fortsatt spiller Går mye i Apex for min del for tiden. Litt PUBG, en bitteliten del Overwatch, og litt assortert annet. Share this post Link to post Share on other sites
Heradon 23 Report post Posted March 19, 2020 For min del går det meste i CS:GO, Squad (Hver tirsdag med en gjeng), Apex og om 11 dager Mount&Blade: Bannerlord. Share this post Link to post Share on other sites
zillyDuck 0 Report post Posted January 15, 2021 On 1/17/2020 at 7:46 PM, Ghad said: 2020 folkens, we made it to a new decade! Nå er det jo snart sånn at også vi som ikke var supertidlig ute med kids må til å oppdra de til sunne gamere som aldri vil cheate! Noen av dere følger jeg bare med på LinkedIn, noen ser jeg livstegn fra på Steam <3 @Rieger @Griff @target @Nixon @k-man @bjelle @Panic @Settepotet @DelCasa @ShitHead_No @GoosE @Cutuk @Bayer @Kybber Ditto. Share this post Link to post Share on other sites
fredx9 2 Report post Posted March 17, 2021 Kan nesten ikke tro at jeg husket passordet til denne kontoen! I følge historikken skrev jeg mitt forrige innlegg i mai, 2010, så har vært borte en stund! Veldig morsomt å se noen kjente brukernavn som fortsatt er innom her. Husker veldig godt miljøet som vokste opp rundt Battlefield 1942 i 2002-2003. Jeg har veldig mange gode minner fra klantiden med BsE, GPS, GiS, NPS og alle de andre klanene. Uansett, ville bare svinge innom og vinke til alle sammen. Håper alt står bra til med dere! 2 Share this post Link to post Share on other sites
Photon 77 Report post Posted March 26, 2021 Mye nostalgi der =) Share this post Link to post Share on other sites
scv 0 Report post Posted September 8, 2021 (edited) Jeg ramlet bare innom helt tilfeldig i dag, hadde glemt jeg var bannet...(sånn kan det gå når man ikke kjente grenser). Tillot meg å opprette en throw away (som de kule kidsa på reddit kaller det) for å si hei! fredx9 (og resten av dere) - scav Edited September 8, 2021 by scv Share this post Link to post Share on other sites
Photon 77 Report post Posted September 24, 2021 On 9/8/2021 at 8:23 PM, scv said: Jeg ramlet bare innom helt tilfeldig i dag, hadde glemt jeg var bannet...(sånn kan det gå når man ikke kjente grenser). Tillot meg å opprette en throw away (som de kule kidsa på reddit kaller det) for å si hei! fredx9 (og resten av dere) - scav Hallo på deg . Kan se at moderator seksjonen på den gamle (banned) profilen din må være den lengste på bf.no iaffal Share this post Link to post Share on other sites
Cappadocius 4 Report post Posted October 25, 2021 Jøss. Ikke _helt_ dødt ennå. Ble påminnet bf.no nylig da det viser seg at jeg plutselig har en kollega herfra.. Sussidal 1 Share this post Link to post Share on other sites
Ribbentrop 0 Report post Posted November 18, 2021 CoIS ftw Share this post Link to post Share on other sites
scv 0 Report post Posted November 23, 2021 Den 24.9.2021 at 23.14, Photon skrev: Hallo på deg . Kan se at moderator seksjonen på den gamle (banned) profilen din må være den lengste på bf.no iaffal Hallois!! Litt trist for min del at det ikke er en konkurranse! Kanskje litt overrasket over at en fremdeles er bannet, jeg tenkte 10 år kanskje var nok Share this post Link to post Share on other sites
Photon 77 Report post Posted December 9, 2021 On 11/23/2021 at 7:06 PM, scv said: Hallois!! Litt trist for min del at det ikke er en konkurranse! Kanskje litt overrasket over at en fremdeles er bannet, jeg tenkte 10 år kanskje var nok Tror du skal være unbanna nå ;D 1 Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted January 11, 2022 Prøvde å trykke på Discord-inviten på forrige side, men den var utløpt. Er det noen som har link? Er det noen som er inne der? Share this post Link to post Share on other sites
YodaLonduba 0 Report post Posted January 17, 2022 Den 17.3.2021 at 23.27, fredx9 skrev: Kan nesten ikke tro at jeg husket passordet til denne kontoen! I følge historikken skrev jeg mitt forrige innlegg i mai, 2010, så har vært borte en stund! Veldig morsomt å se noen kjente brukernavn som fortsatt er innom her. Husker veldig godt miljøet som vokste opp rundt Battlefield 1942 i 2002-2003. Jeg har veldig mange gode minner fra klantiden med BsE, GPS, GiS, NPS og alle de andre klanene. Uansett, ville bare svinge innom og vinke til alle sammen. Håper alt står bra til med dere! Snakk om et "blast from the past" - BsE og GiS ca sommeren 2002 .... Mener jeg har vært på forumet her før men husker ikke i hele tatt nick eller pw. Nettopp fått egen bolig , flyttemelding sendes ut nu og deretter er det inn på komplett.no og handle gamig pc. Så jeg er på vei tilbake ! Håper å bidra litt her fremover. Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted January 26, 2022 On 12/9/2021 at 1:28 AM, Photon said: Tror du skal være unbanna nå ;D Haha, takk! Dette var mer stas enn jeg trodde det skulle være! 1 Share this post Link to post Share on other sites
fenre 0 Report post Posted February 1, 2022 Jeg er også innom for første gang på årevis. Hyggelig å se at stedet fremdeles eksisterer, selv om det ikke ser ut til å være så mye aktivitet Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted February 17, 2022 Den 27.1.2022 at 0.25, scavenger skrev: Haha, takk! Dette var mer stas enn jeg trodde det skulle være! Haha. Du får prøve hardt å unngå utestengelse i ti nye år. Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted March 15, 2022 Vifte med tissen Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted April 20, 2022 On 2/17/2022 at 1:58 PM, Its a war out here said: Haha. Du får prøve hardt å unngå utestengelse i ti nye år. Går jo strålende så langt! Dette blir lett! 1 Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted May 10 Ett helt år uten en eneste ban. Snakk om å ha blitt voksen! Er det noen discord folk henger på om dagen? Finnes det kanskje en bf.no discord? Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted May 15 Er innom veldig sporadisk av rent nostalgiske årsaker, men ser ikke helt poenget med å poste lengre. Kun fordi jeg ikke lengre er en 12 år gammel pest og plage dere alle kan elske å hate. Som en nå relativt "voksen" person så har jeg neppe noe interessant å tilføre livene deres med Jokes aside; takk til bf.no og de som har vanket her opp igjennom årene for alle gode minner og opplevelser dere har tilført mitt liv - in-game og ellers! Selv om jeg sikkert var mest til irritasjon for dere https://www.youtube.com/watch?v=lnk_Qbprz3U 1 Share this post Link to post Share on other sites