DelCasa 10 Report post Posted August 11, 2017 Hallo? Kan noen skru på lyset? Det må da være noen igjen her...? 2 Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted August 13, 2017 Im here.... venter på tiltak Share this post Link to post Share on other sites
Heradon 23 Report post Posted August 13, 2017 Det yrer av liv her. Neste år vil jeg at vi skal feire min 15års jubileum her på bruket. Når jeg kom inn på tråden merket jeg at jeg savnet gamle tider med det store klanmiljøet og humoristiske trådene som til stadighet dukket opp her. Det var ordentlig kos og varm stemning her Jaja, blir vel litt gaming på når mørket kommer. Ser virkelig frem til dette. Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted August 14, 2017 (edited) Er i live. Forbanna på Canal Digital som først sier at jeg får fiber i juni for så å si at det blir september for så å glemme meg og installere hos naboen for 3 uker sida.... Har vært uten nett hjemme siden 1. juni Men i live er jeg. Vil ha gaming-lysten tilbake..... Edit: Fiber kommer neste mandag! O' jul med din glede Edited August 14, 2017 by BcK Share this post Link to post Share on other sites
DelCasa 10 Report post Posted August 14, 2017 15 år, Heradon, da er vi to. Januar 2018, da har jeg 15 år bak meg her inne, selv om de 5-6 siste ikke har vært all verden... Men dro på med BF1 igår. Ett ord: Hektet. Pokker altså... Jeg skulle jo holde meg unna. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted August 14, 2017 BF1 er moro det. Synd det "ikke går" å spille samlet lenger. Det å leie en server og nesten ikke ha noen kontroll over den blir for dumt. Savner en server med kjentfolk 1 Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted August 14, 2017 *vinke* Sitter og ser på broodware remake stream og tenkte at jammen begynner vi å bli gamle og runde i kantene alle sammen, 1 Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted August 15, 2017 15 hours ago, Ghad said: *vinke* Sitter og ser på broodware remake stream og tenkte at jammen begynner vi å bli gamle og runde i kantene alle sammen, Vurdere sterkt å starte med Starcraft 2 igjen. Var Diamond league i toppen husker jeg men spillet er jo selvsagt 100x hardere å komme tilbake til nå sikkert. Ellers går det stort sett i Battlegrounds til meg og singleplayer spill. BF spill har jeg 100% gitt meg med og glad er jeg for det. BF1 fenget meg i starten men ble fort lei. Er en sjelden gang innom her og ser og savner miljøet rundt faste servere og de ville diskusjonene som jeg var en del av iblant Share this post Link to post Share on other sites
Veslin 14 Report post Posted August 16, 2017 Det skal nok mye til at vi får igjen de gode gamle BF2 tidene og det miljøet som var rundt det. Knallharde runder på Karkand Heaven serveren f.eks... Jeg setter min lit til det kommende Insurgency Sandstorm som lages i unreal 4 engine, det skal være tilrettelagt for kompetitivt spill med de hjelpemidler man trenger da, og slik jeg har fortstått det også være mulighet for store servere, standalone servere.. 3 Share this post Link to post Share on other sites
home 88 Report post Posted August 17, 2017 Fortsatt her. Går lenge mellom hver gang men. BF1 og PlayerUnknown står å oppdaterer nå, så får vi se Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted August 17, 2017 Titter innom i ny og ne... dvs 2 ganger i måneden elns. Savner et spill som fenger og som er tilrettelagt for communities og klanspilling. Hadde vært digg med en senior-liga i et eller annet spill (helst BF, men kan sikker lære meg noe annet også). Share this post Link to post Share on other sites
SerpenS 46 Report post Posted August 20, 2017 On 12.08.2017 at 1:05 AM, DelCasa said: Hallo? Kan noen skru på lyset? Det må da være noen igjen her...? huff nei - vi som fortsatt er igjen her tåler ikke lys. 1 Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted August 22, 2017 Titter jo innom, men barn har en tendens til å dra vekk fokus fra pcen og over på andre ting Dog har jeg fått dilla på playerunknown siste ukene, fantastisk å spille squad!! Releaser de serverfiler til det spillet, slik at man kan laste inn 40 Battlefield-tullinger i squads på 4 så har vi et strålende communityspill! 2 Share this post Link to post Share on other sites
g_maZta 19 Report post Posted August 24, 2017 Lever jeg også. Så vidt. Spiller en del PUBG for tida, så om noen trenger en wingman der, er jeg med. Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted September 29, 2017 BOOM! Jeg er også her. har lurket innimellom, men skal bli flinkere fremover Forumstrolling er et savn. Hvilken Discord er man på? Share this post Link to post Share on other sites
Søvd 22 Report post Posted October 2, 2017 On 9/29/2017 at 10:09 AM, zpam said: Hvilken Discord er man på? Drt lurer jeg og på! Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted October 2, 2017 Lagde en for bf.no https://discord.gg/sHbjmHP chat og voice rom blir satt opp etter behov. Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted October 3, 2017 Joiner senere i dag. Spilte BF1 i går. Første gang på evigheter jeg ikke bare ble blodvoldtatt med flisete, piggtråddekket gjerdestaur. Det var faktisk moro! Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted October 6, 2017 THE/ESC is BACK!! Neida, fra spøk til revolver. Savner livet her inne, lenge siden sist.. Share this post Link to post Share on other sites
Nildo 0 Report post Posted October 17, 2017 Wow, litt liv her jo! Dette forumet, og da spesielt Generelt Forum, var virkelig gull verdt i sin tid. Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted December 5, 2019 times have changed Share this post Link to post Share on other sites