R3b0rn 35 Report post Posted July 14, 2017 Ligner litt på gta med western tema spør du meg. Kan nok være artig for den rette. Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted July 15, 2017 5 timer siden, R3b0rn skrev: Ligner litt på gta Red Dead Redemption spør du meg. Kan nok være artig for den rette. Fiksa Share this post Link to post Share on other sites
R3b0rn 35 Report post Posted July 15, 2017 Rockstar begge deler da 1 Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted July 17, 2017 Før noen bestemmer seg for å hype opp dette spillet anbefaler jeg dere å ta titt på videoen under og ta med spekulasjonene som legges frem der i deres vurdering. Om dette stemmer skal jeg holde lommeboka langt unna. WarZ utvikleren er en skam for bransjen og alle burde unngå å gi dem mer penger. 1 Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted July 22, 2017 Tja, virker ganske shit nå http://www.kotaku.co.uk/2017/07/11/wtf-is-going-on-with-wild-west-online Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted July 22, 2017 Så folk whiner fordi Sergey 'worse than Dean Hall' Titov er en venn av en av utviklerne? Så lenge han ikke er med å lage det så spiller det ingen rolle for min del. Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted July 24, 2017 Artikkelen og reddit-tråden viser til flere likheter ved WWO og tidligere WarZ. Holder meg lagt unna før det motsatte er bevist gjennom gameplay og reviews. Kan for all del bli et godt spill, men har min tvil med hva som vises her. 1 Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted October 1, 2017 Er det spilbart nå? Noen som har testet og er det bra? Share this post Link to post Share on other sites