Sign in to follow this  
Followers 0
cri74

Samsung Galaxy S8 - Kjøpstips (+/- abonnement)?

5 posts in this topic

Halla :)

Har eid Samsung Galaxy siden S2, bytta til S5 og nå tenkte jeg meg en Galaxy S8. Jeg har ikke fulgt med så godt på abonnement og hva jeg kan få fra tilbyder, men forstår det er noen gode tilbud der ute? Bare telefonen koster 7500 ser jeg på Prisguide, men så kom jeg over Telia sitt tilbud og jeg synes det ikke så alt for ille ut, da koster telefonen 6300 mot at jeg binder meg til noenlunde samme abonnement jeg har fra før hos en annen tilbyder. Dvs 1200kr avslag på telefonen og fortsatt betale det samme i abonnementspris i året som kommer, det er jo ikke så ille :)

Har dere sett gode tilbud eller har forslag?

Sjekka abonnementa til Komplett? 

Regner pris pr år, løse ut telefonen cash og legge til abonnement - I og med at Komplett har 10GB for 299 (3.588) så kommer det best ut på 11.088. Hundrelappen over er Telia, men da med 6GB på sitt abonnement. Vel og merke ingen binding på Komplett, men fullpris på telefon.

Telenor Swap?
Blir kanskje litt dyrt. Er vel noen hundre for telefonen per mnd samt for abonnementet.
Du får dog byttet mob gratis om 12 mnd(elns).

Spaceworld har også kommet med tilbud. Da kommer totalprisen på drøye 9 000 kroner for 1 år. Har ikke noen erfaring med ICEnet, men det er vel Telia sitt nettverk?