Recommended Posts

Ok. Jo mer jeg grubler over hvordan i helvete dette albumet eksister, jo mer forvirra blir jeg. Stjerneprodusent Tom Wilson (bl.a Dylan) møtte visst på en japaner på no heeeeeeftig syre og sammen lagde de denne perlen fra 1968. Ikke la deg skremme av førsteinntrykket. Nei, nei, Det ekke farlig. Gi Harumi en sjangse. Han, eller hun alt ettersom, lokker deg inn med sine delikate psykedeliske fabuleringer om viktigheten av førsteinntrykk eller det å putte sukker i teen eller *kremt* "Twice Told Tales of the Pomegranate Forrest". Og siden det er Tom Wilson så har den fått full production value.  Kan lese litt mer her

I am in awe of this! :blink::blink::blink::confused::confused::confused:  :w00t::w00t::w00t:  :wub::wub::wub: 

Harumi - Harumi Spotify 

Og når alt kommer til alt.... Hvem i helvete var Harumi? :confused: Er det viktig? Albumet snakker for vel for seg selv. Høydepunkt for meg er Fire by the Water og Hunters of Heaven. Honorable mention til We Love som er en god låt og krølle seg sammen med sin bedre halvdel med.

Takk Harumi, hvem du enn var! Nå vet jeg hvordan Moses hadde det når buska begynte å snakke, corn on the plate, bird in the cage.:w00t: :kermit: