Sign in to follow this  
Followers 0
BcK

Iron Fist

5 posts in this topic

Ok..... Hva i alle dager har skjedd med kritikere? :huh: 

Jeg ble så paff av sjokkerende negative reviews, altså SJOKKERENDE negative, at jeg var nervøs før jeg starta. Har Netflix/Marvel virkelig driti på draget med denne? Neida, serien er helt fin frem til episode 6 ihvertfall. Man kan nok diskutere frem og tilbake på ting som pacing osv., men å påstå at dette fortjener en 2'er er jo hinsides all fornuft. 

Har de dumpa score utelukkende fordi de har fått det for seg at å vise en hvit karakter som hvit er whitewashing? At det på en eller annen måte er galt at en person tar til seg den kulturen de måtte være oppdratt i?Jeg skjønner mildt sagt nada av de lave scorene. Please si at det ikke bare er meg som stusser nå  :p

Merk: jeg sier på ingen måte at dette er en superduper-awesome sauce, har ikke sett ferdig. Sier bare at 2'ere og 3'ere ikke gir noen som helst mening.

Marte i NRK er litt bingo når det gjelder reviews :p Har bare sett de 2 først episodene til nå, men liker det jeg ser.

Har ikke giddi å sett på det enda.
Hørte fra flere jeg kjenner at det var litt sugent og den svakeste Marvel-serien hittil fra Netflix.

Skal se piloten en dag jeg kjeder meg og ikke har noe annet å se på.

Svak Marvel er nok bedre enn mye annet :p

Gir sesongen en 4'er, jeg. Svakere enn de tre andre, men ikke en bøtte med møkk slik anmeldelsene antyder. Er en del pacing-problemer, litt for mye fokus på feil sted, tidvis litt for cheesy. Samlet trekker det ned.

Det har visstnok vært litt rushing av produksjonen siden Defenders kommer i sommer og de var nødt å introdusere karakteren, og det merkes.

Nå er ihvertfall bordet satt til Defenders. Blir gøy å se disse 4 komme sammen :p