BcK 221 Report post Posted March 11, 2017 Jeg har klart det utrolige: Sitter og venter på poliklinisk. One in a million! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted March 11, 2017 Hahah en heklepinne faktisk! Hvordan fikk du til det? Håper det går bra med deg 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Opacus 8 Report post Posted March 11, 2017 De fleste ulykker skjer i .. God bedring 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted March 11, 2017 Vert dritings? 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted March 12, 2017 Gikk jo så greit at det var bare lættis. Var bare å dra den ut og sette på et plaster Litt halting, men dette var jo bare moro. Heklenåla lå på stuebordet og falt når jeg dulta borti. På mirakuløst hvis lander den med spisse siden opp samtidig som min venstre fot tråkker ned. Kjente bare noe rart som trykka i hælen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted March 13, 2017 Å herre! Godt det ser mer grotesk ut enn hva skadeomfanget ble God bedring! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 13, 2017 Tråkka på en spiker for mange år siden og den gikk tvers igjennom. Heldig at den ikke traff beinet og det greiene der Dro den bare ut igjen og rensa såret. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted March 16, 2017 Klarte å knuse begge håndleddene mine et år imellom, e det mulig? Og nå har jeg noe lignende dette operert inn i begge håndleddene, bortsett fra det er noe knuste smådeler og litt sånn. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
zillyDuck 0 Report post Posted June 19, 2017 Bra jobbet. Flaks den ikke gikk igjennom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pusejenta 0 Report post Posted September 26, 2017 Au det så ikke behagelig ut! Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted September 26, 2017 Gjorde egentlig kun skade på egoet Quote Share this post Link to post Share on other sites