Mephist 0 Report post Posted February 23, 2017 Serveren skal etter hva jeg forstår restarte hver tredje time, men i det siste faller den ut hele tiden. kl ca17:35, ca21:30, nå ca 22:40. Det er vanskelig nok å få gjort ting når serveren restartes hver tredje time, men når den i tillegg faller ut 3-4 ganger om dagen så har en maks 1-2 timer game time om gangen. Har dere tekniske problemer med serveren for tiden eller hva skyldes dette? Quote Share this post Link to post Share on other sites
glidbjorg 0 Report post Posted February 24, 2017 Har ikke falt ned noe idag, men den er veldig ustabil. Mister connection gjevnlig uten at serveren går ned. Får opp "connection lost, return to main menu?", men hvis man bare venter litt så er man plutselig tilbake igjen. Verre med denne typen lag enn en real disconnect, fordi man veldig fort ender opp død Og ang. den regelmessige restarten. Hvordan er det med rubberbanding nå? opplever praktisk talt ingenting lengre, men det kan jo hende det skyldes at vi gjør RS såpass ofte. Hvis ikke det gjør det, hadde det kanskje gått an å redusere hyppigheten på restartene litt? hadde vært deilig å kunne kjøre craftingstations i noen timer av gangen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mephist 0 Report post Posted February 24, 2017 Jeg finner ikke en gang serveren i dag jeg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
glidbjorg 0 Report post Posted February 24, 2017 41 minutter siden, Mephist skrev: Jeg finner ikke en gang serveren i dag jeg. Tror den bare heter "conan exiles server" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pav1 23 Report post Posted February 25, 2017 Navnet er oppdatert igjen, etter at siste patch nullstilte dette. Patchen har gitt litt ustabilitet på connection. Mitt råd er å velge "nei" når den ber deg om å gå til menyen. Du får som regel bli på serveren da Quote Share this post Link to post Share on other sites