Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Senator

Vanilla neste wipe

Prøve noe annet  

7 members have voted

1. 1. Skal vi prøve oss på en ren Vanilla setup neste wipe 17.02.2017?

• Ja
      4
    • Nei
      3
    • Andre forslag (Kommenter under)
      0

Recommended Posts

Hei,

Lurer på om vi må prøve noe annet. Ser at folk ofte spiller i 2-3 dager men så gir seg. Selv x2 har en tidens til å bli litt for enkelt.

Skal vi prøve oss på Vanilla?

Større map trur jeg ikke er veien å gå, det er ca ingen som spiller og lager man større mat så finner man enda sjeldnere folk. Ser også at det bare er personer med ca maks 50 timer i spillet som klager på map størrelse da det virker som de ikke helt skjønner poenget med Rust. 

Ikke for å virke for tøff, men er meningen kun å bygge og ikke avfyre en eneste kule så må man heller bytte spill til feks Sims eller finne en server hvor Roleplay og slikt er hovedfokus.

Hadde det vært 50-100 personer på så kanskje hadde 2000 størrelse blitt for lite men det virker ikke som man trenger være redd for på denne serveren enda. Det meste som har vært på samtidig er vel ca 30stk og det var ikke ofte man traff på noen å kampe med. 

Det er synd at det bare kommer folk innom serveren som akkurat har kjøpt spillet da de som oftest bare holder seg inne i basen og ikke er ute etter PvP. Så når de endelig er ute så går de bare rundt med tull gear fordi de er redd for å miste det bra utstyret. Selv på en x2 server som denne så er folk livredd for å miste bra gear.

• Like 1

Veldig enig det du sier her Triident, selv om du ikke ikke helt svarer på trådens spørsmål. 

Ønsker å holde serverens fokus på PVP og ikke PVE. Rust er tilrettelagt for PVP og skikkelige PVE elementer er det enda manko på. Men for at vi skal lykkes i å holde en attraktiv server oppe er vi helt avhengig av flere spillere, og da spillere som klarer å etablere seg og som blir værende på serveren i lengre perioder.

Jeg lurer på om det da kan være en løsning å gå over til Vanilla, det krever litt mer dedikasjon og folk må vie mer tid for å få ting på plass. Men kan også være en ulempe for helt nye spillere, da det kan være krevende og vanskelig for dem å få etablert en base.

Har lagt inn en påminnelse in-game om at dette poll'en er opprettet. Håper vi kan få en bedre indikasjon på hva folk ønsker i de nærmeste dagene. For slik det står nå får jeg ingenting ut av denne tråden.

EDIT: Jeg svarte at jeg ønsker x2 farming men en tanke kan vel være at man holder det litt vanilla. Men om du kjører vanlilla, blir det noen andre mods? Eller tar du bare bort x2 farming? 

Edited by TRIIDENT

Serveren er nå oppdatert. Vi kjører en helt ren versjon av Vanilla. Ingen mods.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...