BcK

So this is it

Recommended Posts

Dag 1 i en post-apokalyptisk verden. Forventa flere skyer og mindre sol. Hva planlegger folket å gjøre nå som portene til helvete har åpnet seg under Washington D.C.? Jeg skal prøve å komme meg til butikken, hente proviant. Håper jeg ikke møter en drita full Toby Keith.

*klem*

Ikke noe fan av Trump, men så mye han er blitt snakket ned så kan vell ting egentlig bare bli bedre. (Liker jeg og si da, han kommer garantert til å trakke en annen verdenstopp på tærene også blir atomkrig WOOOOOOOOOOOOOOOOOO)

Det som skremte meg mest var - The time for talk is over, now its time for action!

Bare det sier noe om utenrikspolitikken, om hvor i verdensamfunnet USA tenker å være og hvordan handel med USA vil foregå.

Alt i alt synes jeg talen til Trump handlet mest om seg selv. Han beskrev alle som satt bak han som dødhjerner, de som satt bak ham var tidligere presidenter og styresmakten i USA. Det er skummelt hvis en ny "sjef" beskriver sine forgjengere som ubrukelige, og alt arbeide som de har gjort som ubetydelig.

Har klart å høste nok proviant til å klare meg gjennom disse grufulle dagene. Apokalypsens tegn er overalt, folkene som tusler til og fra, fuglene som kvitrer, pus som sover. Alt har gått til helvete.

Eneste jeg kan klore meg fast til er en boks Battery her på slavefabrikken, mens jeg venter på at jeg kan driste meg hjemover til min trygge liberale hule. Ellers går alt greit egentlig....