Belfez 3 Report post Posted January 12, 2017 Hei. Kom ett nytt map til Arma 3 kalt Taunus for noen uker siden. Har begynt å spille på en tysk server som har utviklet en egen liten mod i tillegg til Exile og Cup for å kunne gjøre mappet bedre tilpasset Exile Sier ikke nei takk til litt flere nordmenn på serveren så side channel ikke bare er på tysk http://www.exilemod.com/topic/20298-wip-exile-taunus-project/?page=1 http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=832000537 jeg har ikke noe med serveren å gjøre btw 1 Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted January 13, 2017 Ser spennende ut! Takk for tipset! Skal se om jeg får testet ut dette i løpe av helga EDIT: Fikk testet kartet litt i helga og kan ikke si jeg ble noe veldig imponert. Kartet bruker flere bygnings-pakker som virker dårlig optimalisert og jeg slet utrolig med lav FPS i byene (20-25). Var en del kule custom bygninger (Radio tårn og flyplass) som bli kule lokasjoner å krige på. Men så også at mye av tomrommene i kartet er fylt med repeterende vegetasjon fra A2. Blir ikke alltid like pent i disse områdene. Men skal sies at min rigg synger på siste vers (GTX 670) Så er ikke sikkert alle sliter med FPS. Også flere områder som er godt utarbeidet og man kan tydelig se at noen har brukt tid på å gjøre ting detaljert. Tok noen skjermbilder av de forskjellige områdene i editoren: 1 Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted January 24, 2017 Vi er flere som etterlyser norske Exile servere egentlig. Hvis BF.no hadde satt opp en, enten dette kartet, Tanoa eller noe annet så tror jeg fort det kunne blitt populært. Men da vært smarte med navnet. Norway 01 Exile (Hosted by bf.no) f.eks 2 Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted February 7, 2017 Det ble forsøkt på Namalsk sist gang tror jeg, hvis det ikke var Chernarus. Husker ikke rekkefølgen BF.no satte dem opp. Kanon oppmøte med folk den første uka og litt etter men dabbet av ganske fort. Jeg personlig er også ute etter noe Arma 2/3 action for tiden. Savnet er stort etter timevis med kriging i mørket. Share this post Link to post Share on other sites
Arinomi 0 Report post Posted February 7, 2017 Ja kjenner selv at det ville vært kult med en norsk Exile-server, eventuelt RP av noe slag. Er bare nylig at jeg ble interessert i Arma, men har spilt det så godt som hver dag siden midten av januar Share this post Link to post Share on other sites