beaveer 12 Report post Posted November 10, 2016 Tenkte jeg skulle droppe innom her igjen (er vel noen år siden sist) og rette øynene deres mot årets beste skytespill: Titanfall 2. Det har desverre fått utrolig lite hype, og havnet litt i skyggen av to andre kolosser, den store floppen CoD og det ganske greie BF1 (Ja, jeg provoserer litt med vilje ^^). Vet at 500 kr er mye å legge ut for et spill, men origin har en 24 timers refund policy og dere kan alltids stille spørsmål om det! Jeg streamer også spillet nå og da hvis noen vil gjøre grundig research først og stille spørsmål der. For at dette ikke skal virke som en "Hei kom og se på streamen min a!"-post sier jeg bare at det er samme brukernavn på twitch som her. Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted November 10, 2016 Kjøpte det for SPen som var veldig bra. Har spilt noen timer MP men kun alene, så blir litt mindre moro. Share this post Link to post Share on other sites
beaveer 12 Report post Posted November 10, 2016 Tror jeg har 30 timer i MPen hitil, og et godt tips er å finne et network. r/Titanfall har et hvis du vil joine et stort nettverk og ikke bryr deg så mye om hvem du spiller med, så lenge det er noen ^^ . Nettverksfunksjonen deres er ganske genial faktisk, og det hadde vært kult med et bf.no nettverk også. Forøvrig kan jeg jo legge til at det ikke er noe season pass til spillet, og det eneste ekstrainnholdet de kommer til å ta betalt for er kosmetisk. Alle fremtidige kart, Titans og våpen vil være gratis. Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted November 10, 2016 Liker utviklerne og at de skipper season pass og alt det tullet der. Likte eneren veldig godt også men føler det drukner i så mange andre spill for tiden. Viktig at miljøet er stort men dem lanserte på verst mulig tidspunkt. Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted November 10, 2016 Årets skytespill Share this post Link to post Share on other sites
beaveer 12 Report post Posted November 10, 2016 Har slengt opp et Battlefield.no nettverk, er bare å søke på det fulle navnet eller taggen BFNO. Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted November 10, 2016 Oppretta Titanfall Norway på dag èn og har fått en del medlemmer. Har ikke spilt med noen av de enda men tenkte å si ifra om TSen vår så kanskje det skjer noe da. Er forøvrig bfe90 på Origin. Share this post Link to post Share on other sites
beaveer 12 Report post Posted November 10, 2016 Ah, nice. Da hopper ihvertfall jeg på Titanfall Norway. Godt initiativ Daniel! Share this post Link to post Share on other sites