Daniel- 1,200 Report post Posted October 26, 2016 Skriv Origin nicket ditt her om du vil spille med andre fra forumet, eller randoms som stikker innom bFe90 Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted October 26, 2016 Avean Share this post Link to post Share on other sites
Till 2 Report post Posted October 26, 2016 -CN-Till1 Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted October 26, 2016 @Eragon Kan ikke du fikse sånn at man kan skrive origin taggen under Battlefield.no profilen sin? Istedenfor Faceit brukernavn kanskje. Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted October 27, 2016 5 hours ago, TB-Iceman said: @Eragon Kan ikke du fikse sånn at man kan skrive origin taggen under Battlefield.no profilen sin? Istedenfor Faceit brukernavn kanskje. Fikset, Satt opp "test" på deg. så du får redigere den selv Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted October 27, 2016 @Plaindog er min Share this post Link to post Share on other sites
Skanseng 30 Report post Posted October 27, 2016 Skanseng Share this post Link to post Share on other sites
el_toro 0 Report post Posted October 27, 2016 Origin: el_t0ro Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted October 27, 2016 10 timer siden, Eragon skrev: Fikset, Satt opp "test" på deg. så du får redigere den selv Vises ikke under profilbildet mitt i tråden her da, og den steam url greia er litt irriterende da du ikke kan trykke på den og den viser hele urlen (kan ikke bare skrive inn steam navnet heller) Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted October 27, 2016 10 minutes ago, TB-Iceman said: Vises ikke under profilbildet mitt i tråden her da, og den steam url greia er litt irriterende da du ikke kan trykke på den og den viser hele urlen (kan ikke bare skrive inn steam navnet heller) i know. Fikk ikke den opp jeg heller.. Ja jeg vet. Vil at den skal være "steamnavnet" som link samme egentlig på origin om det funker på samme måte.. må prøve og få fiksa den.. Men feltet er iallefall lagt inn Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted October 27, 2016 Flylover 1 Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted November 12, 2016 Vanity-Conkerit Share this post Link to post Share on other sites
Effa 0 Report post Posted November 18, 2016 pizzadeliveryboi Share this post Link to post Share on other sites
Feffe 0 Report post Posted November 25, 2016 Feffe1990 Share this post Link to post Share on other sites
anon000 55 Report post Posted November 25, 2016 TB-La_Menthe Share this post Link to post Share on other sites
Veslin 14 Report post Posted November 25, 2016 SOR-Veslin Share this post Link to post Share on other sites
IrRiddler 0 Report post Posted January 23, 2017 IrRiddler Share this post Link to post Share on other sites
TB-NeyMariuz 7 Report post Posted January 24, 2017 TB-NeyMariuz Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted January 24, 2017 TB-cri74 Share this post Link to post Share on other sites
Mindre 0 Report post Posted January 25, 2017 Mindre Share this post Link to post Share on other sites
annnnnnnnnn 0 Report post Posted February 2, 2017 (edited) Origin ID: Ullskii Hoster forresten en egen TS server hvor vi er en liten gjeng som spiller sammen av og til. Send meg PM for link (kan ikke poste den her) Edited February 7, 2017 by Ullski Endret iht. regler for link Share this post Link to post Share on other sites
Arinomi 0 Report post Posted February 7, 2017 Arinomi Share this post Link to post Share on other sites
Gudfar1 0 Report post Posted February 8, 2017 Gudfarn Spiller ofte men sjelden inne på bf.no sin teamspeak, men blir vel å finne der framover sammen med en kompis. Er av over 30+ gjengen Share this post Link to post Share on other sites