Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Daniel-

Hva heter du på Origin?

Recommended Posts

Skriv Origin nicket ditt her om du vil spille med andre fra forumet, eller randoms som stikker innom :)

bFe90

5 hours ago, TB-Iceman said:

@Eragon Kan ikke du fikse sånn at man kan skrive origin taggen under Battlefield.no profilen sin? Istedenfor Faceit brukernavn kanskje.

Fikset, Satt opp "test" på deg. så du får redigere den selv :)

10 timer siden, Eragon skrev:

Fikset, Satt opp "test" på deg. så du får redigere den selv :)

Vises ikke under profilbildet mitt i tråden her da, og den steam url greia er litt irriterende da du ikke kan trykke på den og den viser hele urlen (kan ikke bare skrive inn steam navnet heller)

10 minutes ago, TB-Iceman said:

Vises ikke under profilbildet mitt i tråden her da, og den steam url greia er litt irriterende da du ikke kan trykke på den og den viser hele urlen (kan ikke bare skrive inn steam navnet heller)

i know. Fikk ikke den opp jeg heller.. Ja jeg vet. Vil at den skal være "steamnavnet" som link samme egentlig på origin om det funker på samme måte..  må prøve og få fiksa den.. Men feltet er iallefall lagt inn :)

Origin ID: Ullskii

Hoster forresten en egen TS server hvor vi er en liten gjeng som spiller sammen av og til. Send meg PM for link (kan ikke poste den her)

Edited by Ullski
Endret iht. regler for link

Gudfarn 

Spiller ofte men sjelden inne på bf.no sin teamspeak, men blir vel å finne der framover sammen med en kompis. Er av over 30+ gjengen ;) 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...