cri74 880 Report post Posted October 14, 2016 (Battlefield.no): Det er med tårer i øynene at vi sier farvel til Battlefield 4. Tårer som beskriver hardt slit, uendelig mye moro og ikke minst noen fantastiske øyeblikk. Battlefield.no har arrangert Bigwars, konkurranser, cupper og sist men ikke minst FREDAGSPUB. Vi vet ikke helt om tårene er fra sorgen av at vi sannsynligvis ikke vil gjøre flere offisielle arrangementer i Battlefield 4 på en stund, eller om tårene er av latter og så mye gøy vi har hatt det sammen. Battlefield 1 står og venter på oss...Det blir garantert nye fantastiske øyeblikk, sinnsyk gaming og god stemning. I kveld inviterer vi deg til den aller siste fredagspubben i BF4. Logg på Teamspeak 3 med adressen: Battlefield.no Fredagspub! I kveld kan du være med på uformell moro, møte gamle og nye spillere, skyte vilt og noscope så mye du vil. Ta med deg noe godt å drikke, potetgull, poppkorn og det som får deg på godt humør. Vi sier hade bra til Battlefield 4 og velkommen til Battlefield 1. Vi håper så mange som mulig møter og får noen morsomme timer sammen. Alle er velkommen, men ikke minst hadde det vært gøy å høre gamle kjente stemmer på vår Teamspeak 3 kanal i kveld, logg på med adressen: Battlefield.no Battlefield.no Facebook | Battlefield.no YouTube | Battlefield.no Steamgruppe View full record Quote Share this post Link to post Share on other sites
knutlb 24 Report post Posted October 14, 2016 Er en stor sjanse for at det blir nok footage til enda en fylla fragmovie igjen Quote Share this post Link to post Share on other sites
multiflex 2 Report post Posted October 14, 2016 knutlb: Det er INGEN sjanse for at det ikke blir nok footage, jeg prøver meg også på game capture i kveld. See you on the Battlefield! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 14, 2016 Blir det BF1 slenger jeg meg sikkert på med mindre det blir litt cs Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr. Cooper 2 Report post Posted October 14, 2016 Dårlig gjort å linke til en 2 år gammel yt video da Mvh bestefar Quote Share this post Link to post Share on other sites
RonkEnSkunk 70 Report post Posted October 15, 2016 Vil bare si takk for mange utrolig artige timer med spilling til alle som har deltatt på Fredagspub osv. Utrolig mye flott "ungdom" som kommer sammen til felles glede 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites