Daniel- 1,200 Report post Posted September 27, 2016 https://battlelog.co Noen som er med? Har spilt BF2 i en times tid nå. Ganske moro Alt er gratis men tror du trenger en original cd-key for å spille på ranka servere. 2 Share this post Link to post Share on other sites
BearH 76 Report post Posted September 27, 2016 Jupp holt på ifjor en god stund. Men single-heli var forbudt og ble beskyldt for makro så da ble jeg sur og gidda ikkje mer 2 Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 28, 2016 Moro å spille Karkand og Sharqi igjen Share this post Link to post Share on other sites
aasing 208 Report post Posted September 28, 2016 Laster ned Share this post Link to post Share on other sites
aasing 208 Report post Posted September 30, 2016 Savner noen å spille med.. Tøser. Share this post Link to post Share on other sites
PASTOR 1 Report post Posted December 1, 2016 Heiv meg på BF2 bølgen igjen for noen dager siden. Kontrollene er "merkelige" men etterhvert som jeg fikk løpt litt rundt igjen så begynte godformen å komme tilbake. For et knakende bra kart Karkand faktisk er... Håper det kommer en "revive" på BF: Vietnam etterhvert også. Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted January 2, 2017 Jeg er veldig med på å samle noen gutter på Mumble/Discord eller tilsvarende og spille noen kvelder Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted January 5, 2017 Er lett med på noe sånt ja. Share this post Link to post Share on other sites