Jump to content
Battlefield.no

Recommended Posts

"You have to disable adblockers to view this video"

Og det snør i helvete :)

Men, det virker jo som en ganske lovende sak, men om det er "den beste serien som ikke er Game of Thrones" er jo et annet spørsmål. Selv er jeg ikke engang overbevist om at GoT er "den beste serien", selv om den er ufattelig bra.

• Like 1

Vet ingenting om serien og har ikke sett traileren(spoilers, fysj).
Det skal dog sies at ALLE(afaik) HBO-serier er bra så tviler ikke på at dette også blir det.

Fabelaktig skuespill og likte slutten. Anthony Hopkins og Ed Harris....går ikke an å IKKE like det. Også skrevet av en av Nolan brødrene så dette blir kvalitet langt over Game of Thrones og lignende.

• Like 1

Førpremiere på episode 2 ute nå på HBO. Er hekta nå, ja :w00t: 

• Like 1

Jupp, denne serien er nå en favoritt. Elsker konseptene de leker med :D

Det at de lekte med at ting skjer på forskjellige tidspunkt hadde jeg aldri tenkt på. *facepalm-bilde*

Var allerde fascinert av serien, nå ble den bare awesome :D

Sykt god serie!

facepalm-captain-picard.jpg

5 episoder er sett og det var nok for meg. Historien er uttrykksløs, karakterene monotone (når selv Hopkins klarer å kjede deg, vet du at noe er galt), og den uklare oppbyggingen lite engasjerende. Kanskje serien har mer å tilby hvis jeg gir den flere episoder. Men jeg er ærlig talt lite interessert i å spille gulrot og stokk med spørsmål på spørsmål som hoper seg opp i kjent Lost-stil; spørsmål som bare er der for å gjøre serien fengslende, men som ebber ut i det plagsomme.  

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...