Kakkis 238 Report post Posted September 19, 2016 Spennende! http://www.side3.no/serieguiden/anmeldelse-westworld/3423263943.html Share this post Link to post Share on other sites
Opacus 8 Report post Posted September 19, 2016 "You have to disable adblockers to view this video" Og det snør i helvete Men, det virker jo som en ganske lovende sak, men om det er "den beste serien som ikke er Game of Thrones" er jo et annet spørsmål. Selv er jeg ikke engang overbevist om at GoT er "den beste serien", selv om den er ufattelig bra. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 19, 2016 Vet ingenting om serien og har ikke sett traileren(spoilers, fysj). Det skal dog sies at ALLE(afaik) HBO-serier er bra så tviler ikke på at dette også blir det. Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted September 19, 2016 Ser frem til den, ja Share this post Link to post Share on other sites
anon000 55 Report post Posted September 23, 2016 On 19.9.2016 at 5:50 PM, Daniel- said: Det skal dog sies at ALLE(afaik) HBO-serier er bra. Ikke Sex and the City. Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 24, 2016 Begynte på det, men klarte ikke mer enn èn episode. Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 3, 2016 Hva syns dere om piloten? Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted October 3, 2016 Kan bli bra dette Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted October 4, 2016 Traff meg ikke helt, skulle helst ønske at de hadde laget en skikkelig western serie a la Django Unchained. Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted October 5, 2016 Fabelaktig skuespill og likte slutten. Anthony Hopkins og Ed Harris....går ikke an å IKKE like det. Også skrevet av en av Nolan brødrene så dette blir kvalitet langt over Game of Thrones og lignende. 1 Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted October 6, 2016 Orginalen Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted October 7, 2016 Førpremiere på episode 2 ute nå på HBO. Er hekta nå, ja 1 Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted October 17, 2016 Jupp, denne serien er nå en favoritt. Elsker konseptene de leker med Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted October 17, 2016 Njææ. western delen er fin, men scifi er kjedelig Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 17, 2016 Forventer nesten at Al Swearengen skal komme ut av saloonen 1 Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted November 12, 2016 Men egentlig er Westworld gamlere enn Jurassic Park, Michael Crichton skrev nemlig Westworld før han laget Jurassic Park Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted November 15, 2016 Det at de lekte med at ting skjer på forskjellige tidspunkt hadde jeg aldri tenkt på. *facepalm-bilde* Var allerde fascinert av serien, nå ble den bare awesome Sykt god serie! Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted November 17, 2016 1 Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted November 17, 2016 high fives Share this post Link to post Share on other sites
anon000 55 Report post Posted November 17, 2016 5 episoder er sett og det var nok for meg. Historien er uttrykksløs, karakterene monotone (når selv Hopkins klarer å kjede deg, vet du at noe er galt), og den uklare oppbyggingen lite engasjerende. Kanskje serien har mer å tilby hvis jeg gir den flere episoder. Men jeg er ærlig talt lite interessert i å spille gulrot og stokk med spørsmål på spørsmål som hoper seg opp i kjent Lost-stil; spørsmål som bare er der for å gjøre serien fengslende, men som ebber ut i det plagsomme. Share this post Link to post Share on other sites