Sign in to follow this  
Daniel-

Amerikansk Netflix

Recommended Posts

Pleide å bruke min VPN fra Nederland eller en Chrome extension. Ingen av disse løsningene ser ut til å fungere lenger. I alle fall ikke Chrome extensionene som jeg benyttet meg av. Grunnen er rett og slett at IP-adressene er kjent for Netflix og de vet at disse brukes til VPN-virksomhet og blokkerer de.

En løsning som jeg tror kunne gått er å skaffe seg en VPN med en unik IP-adresse eller fra en leverandør som er så liten at de ikke har flagget IP-adressen fra dem.

Grunnen er nok at disse er såpass kjente at adressene er svartlistet for lenge siden.

Kan jeg spørre hva det er du ønsker å se på den amerikanske Netflix? Eller ønsker du bare generell tilgang til denne?

Generell tilgang. Trenger noe nytt å se på nå som jeg nesten har gått tom(eller venter på ny sesong).
Var inne å browsa litt her om dagen og da fant jeg mye snadder :p

jeg har brukt/bruker AirVPN. Fungerte fint for amerikansk netflix for en stund siden. Har ikke giddet å styre med annen netflix i det siste. Det er stort sett barna som bruker Netflix uansett og for dem er det norske utvalget bra nok.