tropex 18 Report post Posted July 15, 2016 Heia!! Er serverne på CS:S lagt ned? Nyskjerrig siden jeg ikke finner serverne mer! I så fall, er dette en svært trist dag - selv om serverne har vært død en stund, men nå om det er offisielt - ønsker jeg å takke for alle opplevelser og spillgleder jeg har hatt på hellfragger sine servere de siste årene. Alle kveldene på Allmaps serveren, krigen om førsteplassen på office serveren, og alle utfordringene på og utenfor minigames serveren - har virkelig satt sitt preg. Jeg har hoppet innom minigame-serveren i ny og ne for å spille noen runder selv....alene... jeg har bare ikke klart å slippe helt taket derfra. Takk for alt, egentlig! Har satt veldig stor pris på jobben til dere alle! Takk for alle minnene jeg har fått fra serverne deres på CS:S. Jeg var i tillegg kjempe heldig å fikk være serveradmin og i august ville det ha vært 3 år siden jeg fikk denne gladnyheten. Ønsker også å takke for støtten jeg fikk som gjorde meg til serveradmin! Takk for alt! :-) Share this post Link to post Share on other sites
Opacus 8 Report post Posted July 15, 2016 Finner de ikke jeg heller. Savner noe serverquery/oversikt på forsiden av forumet. CS:S er vel kanskje på tide å legge bak seg òg mtp. hvordan CS:Go er. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted July 15, 2016 Heisann, ja serverne er lagt ned ettersom avtalen vi hadde på disse er gått ut.. Men vi ser etter løsninger på dette for så å kunne starte opp alle igjen 2 Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted July 15, 2016 Vi beklager dette. Etter at multigamer.no stengte dørene tidligere i sommer har vi sett oss om etter nye muligheter, og vi har ikke helt funnet disse enda. Nyt sommeren og sola (om den skulle titte frem), så kommer vi sterke tilbake til høsten. Mye mulig vi finner en løsning på dette tidligere og, så kom innom forumene i ny og ne. 1 Share this post Link to post Share on other sites
tropex 18 Report post Posted July 15, 2016 Okei, takk for svar! :-) Håper vi treffes in-game på CS:GO plutselig! Fortsatt god sommer! Håper dere alle har det toppers :-) Share this post Link to post Share on other sites
Opacus 8 Report post Posted July 17, 2016 Fryktelig trist dette med avtalen. Ser dere etter co-location eller direkte sponsemuligheter? Jeg har en i5 2500K med 32gb som jeg kunne bidratt med. Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted July 19, 2016 Er Co-location vi ser etter i første omgang ja Share this post Link to post Share on other sites
TimteX 0 Report post Posted August 1, 2016 Den 15.7.2016 at 3.19, tropex skrev: Heia!! Er serverne på CS:S lagt ned? Nyskjerrig siden jeg ikke finner serverne mer! I så fall, er dette en svært trist dag - selv om serverne har vært død en stund, men nå om det er offisielt - ønsker jeg å takke for alle opplevelser og spillgleder jeg har hatt på hellfragger sine servere de siste årene. Alle kveldene på Allmaps serveren, krigen om førsteplassen på office serveren, og alle utfordringene på og utenfor minigames serveren - har virkelig satt sitt preg. Jeg har hoppet innom minigame-serveren i ny og ne for å spille noen runder selv....alene... jeg har bare ikke klart å slippe helt taket derfra. Takk for alt, egentlig! Har satt veldig stor pris på jobben til dere alle! Takk for alle minnene jeg har fått fra serverne deres på CS:S. Jeg var i tillegg kjempe heldig å fikk være serveradmin og i august ville det ha vært 3 år siden jeg fikk denne gladnyheten. Ønsker også å takke for støtten jeg fikk som gjorde meg til serveradmin! Takk for alt! :-) Heeelt enig! Jeg vet faktisk ikke om du husker meg, men om du gjør det, hvertfall hvis du er den "ekte" TropeX, så var deg jeg som fant navnet til deg! Jeg sluttet å spille på HF #09 rundt starten av 2013, og har fått mange fine minner der Ser at du ikke har vært online på rundt 90 dager på steam profilen din! Kanskje du kan sende meg den nye? Share this post Link to post Share on other sites
tropex 18 Report post Posted August 2, 2016 17 timer siden, TimteX skrev: Heeelt enig! Jeg vet faktisk ikke om du husker meg, men om du gjør det, hvertfall hvis du er den "ekte" TropeX, så var deg jeg som fant navnet til deg! Jeg sluttet å spille på HF #09 rundt starten av 2013, og har fått mange fine minner der Ser at du ikke har vært online på rundt 90 dager på steam profilen din! Kanskje du kan sende meg den nye? Haha, det stemmer nok ikke. Jeg fant på mitt eget navn i sommerferien i 2009 og jeg har vært på steam nærmest hver dag. Så det er dessverre ikke meg du snakker om her. Share this post Link to post Share on other sites