Klovnious 182 Report post Posted July 14, 2016 OMG, MÅ HA! Kan kobles til med HDMI <3 http://www.theverge.com/2016/7/14/12187296/nintendo-nes-classic-edition-announced-price-games Sitat Here's the complete list of games: Balloon Fight Bubble Bobble Castlevania Castlevania II: Simon's Quest Donkey Kong Donkey Kong Jr. Double Dragon II: The Revenge Dr. Mario Excitebike Final Fantasy Galaga Ghosts'N Goblins Gradius Ice Climber Kid Icarus Kirby's Adventure Mario Bros. Mega Man 2 Metroid Ninja Gaiden Pac-Man Punch-Out!! Featuring Mr. Dream StarTropics Super C Super Mario Bros. Super Mario Bros. 2 Super Mario Bros. 3 Tecmo Bowl The Legend of Zelda Zelda II: The Adventure of Link Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted July 14, 2016 Den skal kjøpes ja Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted July 14, 2016 Gi meg heller en N64 Classic Edition 1 Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted August 15, 2016 Kommer sikkert den og når de ser hvor mye penger de tjener på denne Share this post Link to post Share on other sites
Photon 77 Report post Posted August 16, 2016 Blir julegave i år håper jeg Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted August 16, 2016 Er så vittig at Nintendo som hater emulatorer og rakker ned på dem konstant plutselig lager en selv. Og det de lager er en emulator med et svæææææææært begrenset antall spill. Pengemessig er den boksen en komplett waste of money, har absolutt null reell verdi, men er jo forsåvidt en pen liten conversation piece å ha på en hylle Kynisk melking av nostalgien til GenX/Millenials. Er en stor retro-bølge på gang akkurat nå, både i film og serier og musikk. Ikke la dere blende helt Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted August 16, 2016 Trenger ingen remake jeg Originalt all the way! 2 Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted August 17, 2016 Wow, det der må være verdt en formue idag Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted August 17, 2016 17 timer siden, Wheelxflexlex6 skrev: Trenger ingen remake jeg Originalt all the way! Det store spørsmålet blir nå, er alt originalt fra du kjøpte tinga på 90/00-tallet(N64, GC etc) eller har du kjøpt det for å fylle på samlinga? Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted August 18, 2016 Den 17.8.2016 at 15.51, Klovn-NOR skrev: Wow, det der må være verdt en formue idag Ja det er sikkert verdt litt Den 17.8.2016 at 16.00, Daniel- skrev: Det store spørsmålet blir nå, er alt originalt fra du kjøpte tinga på 90/00-tallet(N64, GC etc) eller har du kjøpt det for å fylle på samlinga? Har nok fylt på det meste i ettertid! Ble hekta for et par år siden. Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted August 19, 2016 Quote AVAILABLE NOV. 11, 2016 Og vil vist koste 60$ Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted February 13, 2017 Nintendo kan dra til helvete, først klarer de ikke levere også gidder de ikke levere mer til norden... Switch interesserer meg midt i rasshølet. https://www.gamer.no/artikler/nintendo-mini-classic-skal-ikke-selges-mer-i-norden/376506 Share this post Link to post Share on other sites