Opacus 8 Report post Posted July 14, 2016 Noen andre enn meg som er hekta hekta hekta .. ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted July 14, 2016 Som med alle mobilspill. lei etter en time. Går heller til fjells med mobilen gjemt vekk og hører på fuglene isteden Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted July 15, 2016 Er ikke like gal som alle andre, men syntes det er morsomt å fange. Hybelen jeg leier i sommer ligger midt mellom to pokestops som nesten hele tiden har lures på seg, så det er konstant full fest. Fanger drøssevis low level crap, men det er moro læll. Håper jeg finner noen sikkelig kule pokemons snart. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Opacus 8 Report post Posted July 16, 2016 Low level crap er jo ikke crap. Det er candy du kan bruke til å booste ved å sende dem til professoren. Har spilt en del i dag. Er ganske morro. Tror det er god trening og, Fitbiten min har fått kjørt seg i dag Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted July 16, 2016 Noen som har et par tips og triks til en som har en Samsung S2? Ser Pokemon Go har kommet til Google play, men telefonen/enheten min er ikke kompitabel. Edit: Fant ut at jeg kan oppdatere til software til 4.4.2, som skal være kompitabel men herregud å innvikla. Kjøper heller en ny S7. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted July 16, 2016 hører hjemme her og Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted July 16, 2016 lvl 16, 79 forskjellige på pokedex. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted July 17, 2016 Den 2016-07-16 at 12.19, humaN skrev: Edit: Fant ut at jeg kan oppdatere til software til 4.4.2, som skal være kompitabel men herregud å innvikla. Kjøper heller en ny S7. Omg, se til å oppgrader mobilen din for svingende. De med pre 4.4.x er de som gjør at app-utviklere må torturere seg selv for å utvikle spesial-løsninger for eldgamle Android-versjoner. Kostet meg nattessøvn et par ganger dere ja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Opacus 8 Report post Posted July 17, 2016 On 7/16/2016 at 2:41 PM, BcK said: hører hjemme her og Litt funny med tanke på at du kan få Vaporeon ved å evolve Evee Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted July 19, 2016 On 17.7.2016 at 9:48 PM, Its a war out here said: Omg, se til å oppgrader mobilen din for svingende. De med pre 4.4.x er de som gjør at app-utviklere må torturere seg selv for å utvikle spesial-løsninger for eldgamle Android-versjoner. Kostet meg nattessøvn et par ganger dere ja. Rekt noob Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted August 15, 2016 Var ute igår på Akvariet i Bergen og spilte. Gikk tom for pokeballer... Quote Share this post Link to post Share on other sites