knutlb 24 Report post Posted July 1, 2016 Hei. Vi drar i gang fredagspub på ts3(battlefield.no) i kveld. Starter mellom 19 og 21 en gang. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
multiflex 2 Report post Posted July 1, 2016 Meeeget oppegående. Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted July 1, 2016 Hvis det blir god stemning, kan dere be Headspin eller Daniel plinge meg på steam? Får se om jeg får samla noen gutter så er vi med. Quote Share this post Link to post Share on other sites
HeadSpin 115 Report post Posted July 1, 2016 Hvis det blir god stemning, kan dere be Headspin eller Daniel plinge meg på steam? Får se om jeg får samla noen gutter så er vi med. Skal plinge på deg eg.. Kan jo bli gøy etter gammelt av Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted July 1, 2016 Er med Quote Share this post Link to post Share on other sites
knutlb 24 Report post Posted July 1, 2016 Egen kanal på TS3 for Fredagspub er på plass. Drar i gang fra ca 20:00 Quote Share this post Link to post Share on other sites