Daniel- 1,200 Report post Posted June 23, 2016 Have fun 1 Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted June 23, 2016 Doom, Witcher 3 og Firewatch Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted June 24, 2016 Victor Vran så langt. ARPG Share this post Link to post Share on other sites
Opacus 8 Report post Posted June 24, 2016 TABLETOP SIMULATOR! Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted June 24, 2016 Alien: Isolation og Divinity: Original Sin Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted June 29, 2016 Plukka med meg Dark Souls og Rise of the Tomb Raider, og en hel haug DLC til Rocksmith Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted July 3, 2016 Sitter å vurderer Xcom 2, elsker strategi men misliker at man blir presset til x antall turns i visse missions..... Share this post Link to post Share on other sites
Opacus 8 Report post Posted July 4, 2016 Kjøpte akkurat Life is Strange. Sterk historie, anbefales. Er i bunn og grunn en walking-simulator, men det glemmer man rimelig fort. Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted July 4, 2016 Life is Strange var årets spill 2015 for meg. Har plukket med meg Grim Dawn og Shadow of Mordor 1 Share this post Link to post Share on other sites