Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Multicyber

Gamingheadsett, hovedsakelig til csgo

Recommended Posts

Hey!

Headsettet mitt begynner å se sine bedre dager, da miccen begynner å skurre, og ene klokken faller ut i ny å ned..

Tips til headsett?

Er klar over at jeg har en lignende tråd litt lengre ned, men den er godt over 1 år gammel, og markedet har oppdatert seg en del siden den gang :)

Kan slenge meg på denne tråden.

Bruker headsettet til mer Netflix osv enn spilling, så føler jeg må ha 7,1 surround.

Maks 2000.

http://www.komplett....noredirect=true

Dyrt men jæææævlig worth

Som alternativ: Qpad QH-1339 er en rebrand av Beyer Dynamic MMX 300, som i praksis er en Beyer Dynamic DT770 med mic. Du får et Beyer Dynamic DT990 for 1700. Kjøper du til en Antlion Modmic til 550,har du et glimrende gaming-headset som ikke bare er billigere totalt sett men som også kan brukes som en skikkelig HiFi-klokke uten mic. Har denne løsningen selv.

Bestillte https://www.komplett.no/product/856819/datautstyr/headset-pckonsoll/gaming-headset-pc/logitech-g933-traadloes-gaming-headset i dag. :cool: Elska g930 og g35 i sin tid. hatt 2 stk g35 og 3 stk g930.

brukte roccat kave xtd 5.1. Alle hedsettene mine har blitt ødelagt på samme sted :(

Men friheten og det og slippe kabler som snurrer seg er verdt 1000kr mer for g930 fremfor g35 :yahoo:

Siden skattepengene kommer neste uke, og feriepenger kort tid etter, så skal jeg gjøre et sånt "dyrt og dumt" kjøp av headset :blush:

Steelseries Siberia 800

Alle hedsettene mine har blitt ødelagt på samme sted :(

De headseta er dritt, møkk laga for å bli ødelagt så du må punge ut for nytt headsett etter "garantien" er gått ut. I tilegg så var lyden på G35/G930 helt elendig.

• Like 1

Var ikke dårlig lyd på noen av mine :) og heller ikke problem med mic'n

Du har besudlet ørene dine med så mye tvilsomt at du vet ikke bedre Eragon :p

Folk bør egentlig gjøre som Kybber. Kjøpe kvalitets hodetelefoner og en mod mic eller mic+ bordstativ

Siden skattepengene kommer neste uke, og feriepenger kort tid etter, så skal jeg gjøre et sånt "dyrt og dumt" kjøp av headset blush.png

Steelseries Siberia 800

Strålende fornøyd :D

Kjøpte selv et bra sennheiser og feste en modmic på det. Veldig fornøyd med det :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...