Klovnious

Hva jobber dere som?

Recommended Posts

Fikk nettopp nå en særdeles flott telefonsamtale fra Fylkeskommunen i Hordaland. Jeg har ikke ungdomsrett lenger(!?) og må finne meg læreplass i 3-4 år om jeg skal bli noe IKT. 

Livet mitt går bare i dass.

Jobber som systemutvikler og interaksjonsdesigner. Jeg ser ikke på det som jobb, jeg ser på det som et sted jeg går hver dag og møter andre likesinnede kompiser hvor vi lager kule apper og websider. Blir gira hver gang jeg tenker over hvor glad jeg er for å ha valgt det jeg har valgt!

Synd å høre klovn!

Jeg selv jobber som prosjektleder i et større entreprenør firma (VVS, Automasjon og EL).

Startet som rørleggerlærling i 2006 og er nå prosjektleder. Tatt svennebrev og teknisk fagskole.

Regner med at du er elektriker, så hvorfor ikke ta fagskole og satse prosjektleder i automasjon/el-yrket? 

Masse med ledig jobb i Oslo :)

Litt veldig sent svar men;

Den 30.6.2016 at 17.46, Wheelxflexlex6 skrev:

Regner med at du er elektriker, så hvorfor ikke ta fagskole og satse prosjektleder i automasjon/el-yrket? 

Jeg har ikke fått fullføre læretiden pga skaden. Klarte såvidt å jobbe 50%, og dvs at mitt gjenværende år som lærlig hadde tatt to år å fullføre, og da hadde jeg ikke hatt mye støtte fra NAV igjen for å komme meg ut i en ny jobb.

Nå venter jeg på at NAV skal starte opp et kartleggingskurs for å finne ut hva jeg egentlig kan jobbe med, og om jeg trenger videre skolegang for å komme i mål.