Opacus 8 Report post Posted June 3, 2016 Har ikke lett så veeeldig hardt etter en lignende tråd, så lager en ny. Kanskje det kommer noe friskt her. Som den stalkeren/supportspilleren jeg er, er jeg avhengig av effektivt walktoggle. Og da er det bra å ha en finger ledig om det dukker opp en fiende fort. Jeg har derfor script/alias som toggler av walk når jeg skyter: //Togglewalk alias "walktoggle" "walk" alias run "-speed; bind mouse1 +attack; alias walktoggle walk" alias walk "+speed; bind mouse1 +wakeup; alias walktoggle run" alias +wakeup "+attack; -speed" alias -wakeup "-attack; bind mouse1 +attack; alias walktoggle walk" bind "q" "walktoggle" Jeg trenger derimot litt hjelp. Det hender at "+attack" henger seg opp med dette scriptet, og at jeg manuelt må i console å skrive "-attack". Noen guruer som vet hvorfor dette skjer? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted June 3, 2016 Få opp tekst som sier hvor mye skade du ga til enkelte. alias displaydamage "displaydamage_on" alias displaydamage_on "con_filter_text Damage Given To; con_filter_text_out Player:; con_filter_enable 2; developer 1; playvol buttons\blip1 0.5; alias displaydamage "displaydamage_off"" alias displaydamage_off "con_filter_enable 0; developer 0; playvol buttons\blip2 0.5; alias displaydamage "displaydamage_on"" bind "f5" "displaydamage" Få opp net_graph samtidig som du åpner scoreboard. alias "+net" "net_graph 1;net_graphproportionalfont 0;net_graphpos 2;net_graphheight 16" alias "-net" "net_graph 0" alias "+info" "+net;+showscores" alias "-info" "-showscores;-net" bind "TAB" "+info" net_graphshowinterp "1" net_graphshowlatency "1" Jump-throw alias "+jumpthrow" "+jump;-attack" alias "-jumpthrow" "-jump" bind c "+jumpthrow" Kaste C4 uten å måtte bytte til den. Sparer litt tid på det. bind "t" "equip weapon_c4; throw" Skru av voip i lobbyen. lobby_voice_chat_enable 0 Klarer meg fint uten alle, men kan være kjekt å ha. Min autoexec unbind "c" alias "+jumpthrow" "+jump;-attack" alias "-jumpthrow" "-jump" bind c "+jumpthrow" bind "t" "equip weapon_c4; throw" bind "KP_END" "toggleconsole bind "KP_PGDN" "sm_admin" lobby_voice_chat_enable 0 alias "+net" "net_graph 1;net_graphproportionalfont 0;net_graphpos 2;net_graphheight 16" alias "-net" "net_graph 0" alias "+info" "+net;+showscores" alias "-info" "-showscores;-net" bind "TAB" "+info" net_graphshowinterp "1" net_graphshowlatency "1" bind "T" "use weapon_c4;drop" fps_max 900 alias displaydamage "displaydamage_on" alias displaydamage_on "con_filter_text Damage Given To; con_filter_text_out Player:; con_filter_enable 2; developer 1; playvol buttons\blip1 0.5; alias displaydamage "displaydamage_off"" alias displaydamage_off "con_filter_enable 0; developer 0; playvol buttons\blip2 0.5; alias displaydamage "displaydamage_on"" bind "f5" "displaydamage" host_writeconfig 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted June 3, 2016 Buy script for Numpad //=====================================================// // Num | / | * | - // // Lock | All Nades | SMOKE | FLASH // //-------------|-------------|-------------|-----------// // 7 | 8 | 9 | + // // SCOUT | AWP | AUTO SNIPER | NADES // //-------------|-------------|-------------| HE // // 4 | 5 | 6 | INCEND // // FAMAS/GALIL | M4A1/AK | AUG/SG556 | MOLOTOV // //-------------|-------------|-------------|-----------// // 1 | 2 | 3 | Enter // // SHOTGUNova | AUTO SHOTGN | Sawed Mag7 | ARMOR // //-------------|-------------|-------------| DEFUSE // // 0 | . | RESCUE // // DEAGLE | P90 | KIT // //=====================================================// // // // Buy menu // // Aliases (Abbreviations for weapon combinations) alias "m4a1/ak47" "buy m4a1;buy ak47" alias "aug/sg556" "buy aug;buy sg556" alias "galilar/famas" "buy galilar;buy famas" alias "g3sg1/scar20" "buy g3sg1;buy scar20" alias "vesthelm/vest" "buy vesthelm;buy vest" alias "incgrenade/molotov" "buy incgrenade;buy molotov" alias "mag7/sawedoff" "buy mag7;buy sawedoff" // Key bindings (Aliases are used here) bind "KP_HOME" "buy ssg08; vesthelm/vest" bind "KP_UPARROW" "buy awp; vesthelm/vest" bind "KP_PGUP" "g3sg1/scar20; vesthelm/vest" bind "KP_LEFTARROW" "galilar/famas; vesthelm/vest" bind "KP_5" "m4a1/ak47; vesthelm/vest" bind "KP_RIGHTARROW" "aug/sg556; vesthelm/vest" bind "KP_END" "buy nova; vesthelm/vest" bind "KP_DOWNARROW" "buy xm1014; vesthelm/vest" bind "KP_PGDN" "mag7/sawedoff; vesthelm/vest" bind "KP_INS" "buy deagle" bind "KP_DEL" "buy p90; vesthelm/vest" bind "KP_SLASH" "buy smokegrenade; buy hegrenade; buy molotov; buy flashbang" bind "KP_MULTIPLY" "buy smokegrenade" bind "KP_MINUS" "buy flashbang" bind "KP_PLUS" "buy hegrenade; incgrenade/molotov" bind "KP_ENTER" "vesthelm/vest; buy defuser" bind leftarrow "say_team Im Holding Bombsite A!" bind rightarrow "say_team Im Holding Bombsite B!" bind downarrow voice_enable 0 bind uparrow voice_enable 1 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted June 6, 2016 Jævlig greit å ha denne på space til å bruke f.eks i haystack i inferno mellom midt og lillemidt. og andre lignende plasser. ( har seff vanlig jump på scroll opp og ned) // High Jump alias +highjump "+jump; +duck" alias -highjump "-jump; -duck" bind space +highjump //Mouse mwheel jump bind "mwheeldown" "+jump" bind "mwheelup" "+jump" Jumpthrow: // Jumpthrow alias "+jumpthrow" "+jump;-attack" alias "-jumpthrow" "-jump" bind "v" "+jumpthrow" Bomb drop, bytter til main weapon først, har du ikke det så går den på secondary våpen altså pistol. //Bomb Drop alias +dropBomb "use weapon_knife; use weapon_c4; drop" alias -dropBomb "slot2; slot1" bind "t" +dropBomb De fleste har vel buy binds, her er mine: //buy bind`s bind kp_end "buy m4a1;buy ak47" //Numpad 1 bind "kp_downarrow" "buy tec9; buy fiveseven;" //Numpad 2 bind "kp_pgdn" "buy galilar; buy famas;" //Numpad 3 bind kp_leftarrow "buy vest" //Numpad 4 bind kp_5 "buy vesthelm" //Numpad 5 bind kp_rightarrow "buy defuser" //Numpad 6 bind kp_home "buy smokegrenade" //Numpad 7 bind kp_uparrow "buy hegrenade" //Numpad 8 bind "kp_pgup" "buy flashbang" //Numpad 9 bind kp_enter "buy molotov;buy incgrenade" //Numpad Enter bind kp_del "buy decoy" //Numpad , bind kp_ins "buy awp"//Numpad 0 Klarer/fjerner decals som blod og kuler i vegg. bind "R" "+reload;r_cleardecals" bind "ctrl" "+duck;r_cleardecals" bind "shift" "+speed;r_cleardecals" Viser damage given/Taken oppe i venstre hjørne når du har blitt drept., og går vekk igjen etterpå. developer "1" con_filter_text "Damage" con_filter_text_out "Player:" con_filter_enable "2" Skru opp/ned volume med pil opp og ned tastene, ett tastetrykk er enten -0.1 eller +0,1 i volume. bind "uparrow" "incrementvar volume 0 1 0.1" bind "downarrow" "incrementvar volume 0 1 -0.1" Quote Share this post Link to post Share on other sites