Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Opacus

Anbefaling: Slutt på russere i matchmaking?

Recommended Posts

Har testet ut et verktøy jeg fant en del i dag. Det virker både legit og 100% funksjonelt.

Matchmaking Server Picker

En kan med dette velge hvilken region en blir assignet til når man søker servere, både competitive og casual. Jeg må si det var en befrielse å spille yten kyrilliske tegn i chat eller på scoreboard. Problemet er at man mister svensker, dansker og nordmenn - men man kan uansett queue sammen med venner for å løse det problemet om man ikke vil spille på fast oppsatte communityservers.

Men en ting .. hvorfor i huleste heiteste vil Valve matche skandinaver med russere, og ikke vesteuropeere? Jeg ER så lei "cyka blyat" ganger 100 i hver match.

Spiller heller med russere enn nordmenn eller svensker. De er jo de verste shitkidsa!

Og det er kun fjortisser og annet pakk som skriver "cyka blyat" i chatten nå, sjeldent jeg ser russere gjøre det.

Tror poenget gikk litt forbi deg. Skandinaver deler matchmaking server med Russland - plassert i Stockholm. Har spilt litt i EU West og EU East i dag, og det virker stort sett veldig mye greiere. Folk snakker engelsk, eller forstår det i det minste. Og det er totalfravær av svenske kidz og russere som ikke forstår en tøddel :)

Dette er jo genialt! Skal teste ut dette en dag.

Problemet er ikke i grunn at de ER russere, men at veldig mange av dem ikke snakker/ønsker å snakke Engelsk, så man forstår ikke hva de sier. I et taktisk spill som CS funker det heller dårlig. Jeg har hatt ALT for mange erfaringer med dette de timene jeg har spilt CS.

Og Daniel, hvis du leser en gang til så får du ikke bare muligheten til å slippe russere. Du slipper nordmenn og svensker og. Jeg vil heller spille med briter/franskmenn enn nordmenn, svensker og russere.

Takk for at du postet tipset her :)

Ikke noe vits i å yoloQue anyways :p Spiller så å si alltid med 5 mann, og de få gangene vi spiller uten en femte, så er det aaaaalltid en squeker, eller noen som har en uhyrlig dårlig dag, eller bare vil sitt eget lag vondt. Dette gjelder forsåvidt alle nasjonaliteter, om de er russere, tyskere, franskmenn, nordmenn, svensker, dansker, eller briter.

Det er så mye toxicitiy ute å går på dagen, og med mindre man er famous youtuber eller profesjonell spiller i CS:GO så blir man behandlet som søppel av laget sitt.

Dagen det blir et alternativ man kan huke av som er "Que with nice, friendly people" så kan MM kanskje bli spillbart igjen. :D

Dette er jo genialt! Skal teste ut dette en dag.

Problemet er ikke i grunn at de ER russere, men at veldig mange av dem ikke snakker/ønsker å snakke Engelsk, så man forstår ikke hva de sier. I et taktisk spill som CS funker det heller dårlig. Jeg har hatt ALT for mange erfaringer med dette de timene jeg har spilt CS.

Og Daniel, hvis du leser en gang til så får du ikke bare muligheten til å slippe russere. Du slipper nordmenn og svensker og. Jeg vil heller spille med briter/franskmenn enn nordmenn, svensker og russere.

Takk for at du postet tipset her :)

Engelsksnakkende... Franskmenn... okay :p

• Like 1

Hehe er vel større sannsynlighet for at russere snakker engelsk enn franskmenn. Det sagt, jeg synes det er forbausende lite fransktalende i EU West. Men desto flere engelskmenn og nederlendere. Det er uansett veldig digg å slippe russere og svenske kidz ..

Er det noen flere her som bruker denne nå? Den virker for meg litt ustabil, er ikke alltid jeg får kontakt med de andre regionene selv om alt er satt opp til å skulle virke (oppdaterte IPer, reset av aktive servere m.m.)