cri74 880 Report post Posted May 6, 2016 Det neste Battlefield spillet Les hele artikkelen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-NeyMariuz 7 Report post Posted May 6, 2016 Mye bedre enn CoD sin trailer... #RIPCoD Quote Share this post Link to post Share on other sites
knutlb 24 Report post Posted May 6, 2016 #RIPKøDD Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-NeyMariuz 7 Report post Posted May 6, 2016 Spillet blir lansert over hele verden den 21 oktober For Premium er det 18 oktober Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cryptik 6 Report post Posted May 6, 2016 Jaja, RIP min Oktober... #RIPCOD Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted May 6, 2016 Håper på beta i september. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TjukkNorris 7 Report post Posted May 6, 2016 Krigsskip som i 1942 :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted May 6, 2016 Kanskje noen av dere 1942 og Vietnam-spillere kan pelle dere online igjen nå? Synes dette så rått ut! Elsker at EA/DICE bare går heeeeelt motsatt retning av Activision og tørr ta litt sjanser! Ser frem til mer info! Gleder meg også til å se om de kan forbedre klan/squad-systemet. Det trenger en update imo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted May 6, 2016 Holder meg veldig skeptisk frem til jeg får fingra i beta... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted May 6, 2016 Feeettt! Gleder meg til SP'en jeg... Også sikkert mange, mange timer med MP Greit nok med RIPCOD men Modern Warfare remaken blir bra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted May 7, 2016 Har du NOEN gang ikke vært skeptisk til et spill, Jackal? Synes dette ser veldig lovende ut, kjenner min entusiasme for BF-serien fikk seg en aldri så liten oppsving nå! 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted May 7, 2016 Det er godt mot lommeboka å være skeptisk til spill 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted May 7, 2016 Hele trailern var i CG så aner ikke koss det blir, men jeg likte ikke forrige BF spillene. Savner BF serien FØR konsollene kom inn og vi fikk småe kart. Holder entusiasmen helt ned til gameplay faktisk blir vist. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted May 7, 2016 Så lenge dette ikke bare blir Frostbite i ny drakt så kan dette bli bra. (Eks. Hardline og Battlefront) Håper de ønsker å satse på ny teknologi og nye løsninger som vi ikke har sett før. Slik vi så med BF:BC 1 og 2, noe nytt, friskt og revolusjonerende. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted May 7, 2016 Battlefront, enten man liker det eller ikke, ser fantastisk ut, så tviler på at vi kommer til å bli skuffet på grafikkfronten. Håper uansett launchen blir clean, og uten for mye bugs, så kanskje dette blir bra Quote Share this post Link to post Share on other sites
anon000 55 Report post Posted May 7, 2016 Det er godt mot lommeboka å være skeptisk til spill Han har da allverdens grunn til å være det. Var vel en fjell av fjols her inne som hypet opp Battlefront og, til tross for alle advarslene om å "ikke drikke fra giftbegeret" fra samtlige av oss (inkludert Jackal). Den gang pekte man på erfaringen med Battlefield: Hardline. Også der var mange hypet, selv om flere rådet om å ikke gjøre det og pekte på lanseringen av BF4 som erfaring. Folk kjørte fortsatt på, og man endte opp med et spill som ikke overlevde sin først Big War hos Battlefield.no engang. Alle de overnevnte spillene ble laget og lansert av EA og DICE. Nå igjen gir de altså ut et nytt Battlefield-spill, knapt ett år etter at de lanserte Battlefront; halvannen år etter at de lanserte Hardline. Du trenger ikke å være et geni for å forstå at de ikke akkurat har fått mye tid på seg for å lage dette spillet. Vi vet ingenting om hvordan det kommer til å bli, men vi kan se på historien og trekke noen fasiter derfra. Deres siste to spill ble begge ganske tydelig "rushet" før lansering, med veldig lite arbeid satt i utviklingen. Det førte til at spillergruppen døde ut i løpet av måneder. Selv elsker jeg historie, og det at de går tilbake til WW1 er helt fantastisk (bare et WW2-spill kan toppe dette). Men uansett hvor bra traileren er, uansett hvor bra grafikken er, uansett hvor bra konseptet er, så gjenstår det fortsatt å se om det lider av de typiske problemene fra EA og DICE: mangel på innhold under lanseringen, altfor mange bugs og serverproblemer, pre-planned DLCer, osv. Dette er problemer som alle her inne som har spilt EA/DICE-spill de siste årene har opplevd. Om man hopper inn i enda et spill fra dem, uten disse faktorene i bakhodet, er man regelrett dum. Vent på informasjon om innhold. Vent på anmeldelser (ikke previews fra "kjøpte" anmeldere -- vi husker hvor god tilbakemelding Battlefront innledningsvis fikk). Test ut beta. Vær rasjonelle og ta rasjonelle valg, før dere hopper uti noe som veldig fort kan ende opp med å bli glemt ett år etterpå til fordel for neste Battlefield-spill. Om jeg husker riktig, delte flere her inne sitt engasjement for Battlefront, før det kom ut. Jeg håper for deres del at dere har lært noe av det. 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veslin 14 Report post Posted May 8, 2016 Jeg vil ivertfall vente, er meeget skeptisk til nye ting fra EA.. Håper i det lengste at dette ikke blir en evig lydtortur med masse bomber, eksplosjoner etc, men at de har lagt vekt på det BF egentlig var, et fantastisk taktisk gameplay, rett og slett et morsomt spillbart spill. Det man har fått sett til nå er ikke lovende for min del, for grafikkh..... så er det helt fantastisk ser det ut til Quote Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted May 8, 2016 EA er jeg heldigvis ferdig med. BF døde med vietnam. Bare gått nedover siden det Quote Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted May 9, 2016 Skal ikke si noe men før jeg VET at de leverer et bra produkt, så blir det ikke noe kjøp fra meg. Husket at jeg kjøpte Hardline, og brukte angreretten min etter 2 timer. Battlefront brukte jeg ikke penger på i det hele tatt. Det var ikke bra nok. vi får se hva som skjer. Disse gutta bare kler nye skins på gamle produkter. Gi meg noe nytt så skal jeg vurdere det Quote Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted May 9, 2016 Hvor mye nyere mener du det kan bli uten å bli et annet spill enn Battlefield? Jeg spilte CS 1.5, men det betyr ikke at de nyere versjonene og spillene ikke er bedre. Burde utviklerne sluttet å lage spill i 2004? Jeg var en av de som hadde for høye forhåpninger til Battlefront. Jeg brukte 400 kr på spillet. Kan ikke si at jeg mister nattesøvn over det likevel. I stedet for å spille Battlefront, så gikk jeg tilbake til BF4 som er et kjempe bra spill som har gitt meg mange timer med underholdning for 749kr inkludert alle DLC. 749 kr / 1000 timer = Verdt det! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted May 9, 2016 Kan gi deg et eksempel. Fotballspillet FIFA spys ut hvert år i en "ny" versjon. Forskjellen i spillene fra år til år er marginale. Man kan spørre seg hvorfor de ikke bare venter et par år mellom hver versjon? Jeg tipper svaret er at de vil tjene penger. Men det hadde vært unødvendig med et nytt FIFA hvert år. Personlig har jeg hoppet av hype toget for lenge siden. Vi får se hva dette blir. Men jeg anbefaler ingen å bruke penger FØR spillet er blitt testet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted May 9, 2016 Hoppet glatt over Battlefront og Hardline, men sjanser på at en gameplay video av BF1 vil resultere i kjøp. Om de gjør som har har gjort før så får vi vel en liten beta i september eller noe sånt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted May 9, 2016 Så lenge dem klarer å vise at dem satser videre på motoren og teknologien er jeg med på lasset. Sist jeg så dette var vel BC2 - BF3. Som også flere har nevnt er jeg også drittlei trenden hvor alt bare pakkes inn i en ny drakt, og hele spillet kunne for 10-5 år siden egentlig bare vært en DLC. Holder ikke bare med nytt innhold eller setting og det vil være utrolig trist om dem ikke tar dette på alvor. Hadde vært utrolig kult om de tok "terraforming" enda mer videre i Frostbite, da dette var sentralt i WW1. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted May 9, 2016 De har ihvertfall gått ut og sagt at det blir mer destruction i spillet, slutt på levelution og mer av både mindre og større destructions. Så terrenget kan ødelegges mer enn før tror jeg. Also Hardline var ikke et Dice spill, mens Battlefront var et flott Star Wars spill som appellerte til massene og konsoll spillerne) spillet førte også på at EA satser videre på Star Wars spill som er kjempekult. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted May 9, 2016 Skulle vært sånn at man kunne sprenge tunneler under bakken osv, sånn som i Red Faction 1 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites