humaN

COD4 Remastered

Recommended Posts

Før alle går av skaftet, får tak i adressen min og står på døra dagen etter med balltre og gud veit.

Ta en titt! først!

Jeg vedder livet mitt og litt til på at der er flere her inne som elsket Call of Duty 4 Modern Warfare.

Vel, for dere det gjelder, her er det bare å glede seg.

Og nei, jeg er ikke DEN PERSONEN som kjøper alle CoD spill. Jeg ble lurt til å kjøpe Black ops 1 og 2, aldri igjen. Men dette vekket interessen min igjen.

I tillegg, hvis denne kommer med campagin... :iiiiik: :iiiiik: :iiiiik:

_1748353b.jpg

Har brukt mange timer med CoD 4 ja. Historien var knall og MP-en var rå.

Det siste bra CoD spillet, og en av favorittene. Syns fortsatt CoD2 er den beste i serien.

Blir kjøp :)

Dumt at vi må kjøpe det andre spillet og da. Men hadde det blitt gitt ut separat hadde vell COD4 slått Infite Warfare ned i støvlene :D

Hvis noen var i tvil(really?) så har det blitt bekrefta av Activision.

Activision has officially announced Call of Duty: Infinite Warfare, and it'll be out on November 4 this year.

A trailer has also been released as part of the announcement, which shows off a lot of action, both on the ground and in space.

The Legacy Edition of the game will include Call of Duty: Modern Warfare Remastered, which will include the campaign and 10 multiplayer maps, as was rumored last week.

COD4 var/er et bra spill, kanskje et av de beste skytespillene jeg har spilt. Jeg kjøper det gjerne et remake hvis den selges separat :)

COD4 var/er et bra spill, kanskje et av de beste skytespillene jeg har spilt. Jeg kjøper det gjerne et remake hvis den selges separat :)

Noe det ikke blir dessverre :(

Trist, da blir det ikke noe kjøp på meg heller.

Kommer nok til å kjøpe det selv om det koster 800 kr(ish).

Si spillet gir meg 7 timer i enspillerdelen og x00 online, da er det lett verdt det.

Man må ut med 800,- (eller deromkring) for å få CoD 4 remaster (som også kommer med et begrenset antall kart, i forhold til originalspillet), som gjør det hele ganske unødvendig egentlig. Activision vet det å lokke folk til å kjøpe spillet deres, og jeg ser på det som temmelig urealistisk at de noensinne vil selge det separat. CoD 4 er tross alt gulroten på pinnen her. Om man uansett ønsker å spille CoD 4 Singleplayer, så er jo nedlastning et flott alternativ. Folk har nok altfor gode minner av MPen, da den i bunn og grunn baserer seg på det konseptet som alle CoD-spill i ettertid er etablert på. Singleplayeren, derimot, er fantastisk, og minner om en 90-talls actionfilm produsert av Michael Bay (på en positiv måte).

Som Daniel, mener jeg CoD 2 er den beste i serien, med nummer fire på en klar andreplass. Fra sniking i rørledningene i vinterkulden i Stalingrad til storslåtte tanksslag mot Rommels styrker i Nord-Afrika, til regelrett bestiging og overtagelse av et befestet tysk fjell med massevis av bunkere. Jeg hadde aldri sett maken til et spill med så mye kreativitet, innlevelse og pompøsitet, når jeg spilte det i 2005.

• Like 1