Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Daniel-

Battlefield 1

Recommended Posts

Bill.mrk tafsing

Veteran melder seg til tjeneste! Har vært lite spilling på meg de siste årene, da spesielt ettersom BF-serien har vært noe laber siden den gang vi dolphin-divet gjennom slagmarkene på Karkand, oljefeltene i Daqin, Sharqi-halvøya, Dragedalen osv.

Jeg forelsket meg i BF1 fra de første gameplay-klipp og fra åpen beta, men problemet er at jeg som student med noe mager økonomi ikke har råd (evt. tatt meg råd) til å holde PC'en i tritt med resten av gamerkulturen. Ettersom jeg nå har blitt en PS4-kid, ser jeg etter en håndfull soldater jeg kan stikke med morfinsprøyte og kaste førstehjelpsutstyr etter. Finnes det noen tafsete bf.no'ere som har kastet fra seg mus og tastatur, og spammer fåfengt knappene på en PS4-kontroll, eller er dere alle PC master race som back in the good 'ol days? :lol:

TL;DR Er det noen der ute som har en PS4 og BF1 som har lyst å squad'e opp? :tafse:

On 27.10.2016 at 4:47 PM, Supremist said:

Dette er latterlig morro! Jeg har jo ikke noen gamingrigg lenger så spiller på konsoll, men tror jeg må endre på det i overskuelig fremtid. :-) 

Sony eller Microsoft? :))))

• Like 1

18 hours ago, Supremist said:

Sony! :sadolf:

Add meg gjerne på PSN om du trenger noen å spille med. Samme brukernavn som her :)

Pffft, ikke prøv og lur deg unna. 99% av bf.no'ere er PC fanboiz. Hadde jeg bare hatt en feitere pengebok...:grr:

22 hours ago, trckdck said:

Add meg gjerne på PSN om du trenger noen å spille med. Samme brukernavn som her :)

I will! :-)

Hei! 

BF1 er for magisk til å spilles alene. 

Ønsker å komme i kontakt med andre modne spillere som syns det er gøy og spille i squad samt har litt peiling. Ønsker å bruke ts/mumble/discord 

Samme nick på origin som her. 

Bare å joine TSen så finner du nok flere som sitter i BF-kanalen og spiller.
TS3: battlefield.no

Add meg på Origin og, bFe90

Har ikke spilt aktivt siden 1942, men er på utkikk etter å spille med flere her også. (Noen fra Thunder eller aPas her fortsatt?)
Origin: blehson

• Like 1

aPas spilte 42, ja. Hvordan jeg vet det, sier du? Jeg husker ikke. Var nok bare barnet den gang, men har nok hengt på dette forumet mer enn hva som er godt for en . :lol:

aPas startet som en infklan i 42. Vet ikke helt hva som skjedde etter det. Noen tok over i hvert fall. 
Prøver meg nå i bf1. Kan ikke si det går like bra :p

• Like 1

Ble ferdig med enspillerdelen i sted. Ganske rå, men alt for kort.
Syns fint de kunne slengt inn et par timer hver på alle historiene.

On 2.11.2016 at 1:40 PM, Semos said:

Har ikke spilt aktivt siden 1942, men er på utkikk etter å spille med flere her også. (Noen fra Thunder eller aPas her fortsatt?)
Origin: blehson

Semos!!! Jepp, jeg er i hverfall i gang med å prøve å treffe noe i bf 1. Prøver å legge deg til i origin (kehell).

On 07/11/2016 at 7:29 PM, keh said:

Semos!!! Jepp, jeg er i hverfall i gang med å prøve å treffe noe i bf 1. Prøver å legge deg til i origin (kehell).

Jeg har lagt deg til nå. Spiller ikke så alt for mye. Men vi tar en kveld! God stemning. 

Server rental programmet er en enda større vits enn først antatt.

> You can only add up to 6 maps in a rotation. There should not be a limit (or at least one so high it would allow every map from every DLC to be played on it at least once).
> There is no ban list. You cannot ban players from your server, whether you're in the game or not. This is by far the most important feature of rent-a-server as means of removing the toxic players that constantly sabotage a team by driving vehicles right to the enemy spawn, battle taxi, or just outright destroy team vehicles. The people that stand in front of field guns and AAs because someone else got there first, that type of stuff.
> There is no in-game server menu. You cannot choose the next map, kick players, or balance teams in-game (or out, for that matter).
> You cannot disable "skill-based" autobalance.
> You cannot see a list of players in your own server unless you are in the game.
> Any edits made to the server as all such as reducing respawn times or increasing ticket count will label the server with a big "CUSTOM" sign. I could understand this for something so big as changing bullet damage, but respawn times are a bit excessive.
> In addition to that, you can only choose set values for these at 50%, 100%, and 200%. You cannot write in 500%, 0%, 750%, etc.
> There is no way to remove a specific weapon, only the type of weapon, and gadgets cannot be removed. This is necessary in case of any mishaps such as the previous M26 dart glitch in BF3, or the USAS-12 frag rounds being blatantly overpowered around the launch of BF3.
> "Land Vehicles" and "Air Vehicles" are the only options for removing vehicles. YOU CANNOT REMOVE THE BEHEMOTH OR CHANGE THE BEHEMOTH SPAWN RULES OR ANYTHING OF THAT SORT. In addition, you cannot disable a specific vehicle.
> You cannot reserve slots for yourself, admins, or VIPs.
> Not to mention you cannot set anyone as an admin.
> Not to mention you have no admin privileges even though you rented the server.

Det er heller ingen rcon osv osv.

:yuk:

Det er utrolig merkelig hvordan vi i 2016 kan sitte her og ha mistet funksjoner som var standard for over 10år siden. Er tydelig at spillbransjen fokuserer på konsoll først og PC alltid forblir en ettertanke. Nesten bare Blizzard sine spill og Arma som står igjen som fullverdige pc spill.

Så... leier man en server har man egentlig null kontroll. Annet enn å velge hvilke maps, gamemodus og noen få regler?

HAH

Kjøpte spillet (ultimate), siden jeg likte det jeg "opplevde" i betaen. Og at jeg ville ha early access. Men i tiden etter lansering, så har entusiasme blitt til skuffelse, skuffelse til hat og etterhvert avinstallasjon. Ikke at Dice bryr seg pokker om det, de har allerede fått pengene mine.

WW1 er noe jeg har ønsket å se i et spill siden Codename Eagle. Men DICE har i mine øyne fucket opp fullstendig, spawn er helt på trynet på i alle ledd, manglende Joystickstøtte og 90% snipers på kart som fra før av er knøttsmå. 1000 kroner++ rett ut av vinduet for et spill som jo mer jeg spilte det føltes som en svindyr mod til Battlefront (spillemessig). Er det er et spill jeg virkelig angrer på at jeg har kjøpt så er det BF1. Burde kjent lusa på gangen etter Battlefront, samme følelse der entusiasme -> skuffelse -> hat -> avinstallasjon.. Fool me once shame you, fool me twice shame on me... Skam deg Pastor.

Jeg går tilbake til Arma for taktisk spilling, og Battlefield 2 Revive (Google it) for litt tafse action. BF2, dere vet fra den tiden Dice kunne lage spillbare og balanserte spill.

#FUDICE!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...