Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Daniel-

Battlefield 1

Recommended Posts

1 hour ago, Daniel- said:

Regner med det :)

Om man bruker vpn kan man spille BF1 nå :D

Hvilken vpn brukte du? Sett flere som ikke har fått unlocket det

FlyVPN. Gratis trial der.
Bare koble til Aus så restarter du origin. Når du er ingame kan du avslutte vpn.

Litt sent, men jeg brukte flyvpn, funket fett. Om det ikke fungerer for dere kan dere prøve Freedome av F-Secure, de har også gratis trial.

Syns singelplayer kampanjen var tøff, kunne godt ha vart i ti timer til da, og AI var litt... sløv :p

Ganske gøyt å spille i en squad :)

FIX for å joine multiplayer i kveld :)

Join via Origin og en venn som er i spill - spillet sier at du ikke er Online og bare kan spille kampanje, men så går skjermen i svart og du kommer inn på server med den vennen du valgte å joine. Har du ikke venner i multiplayerspill? Join meg :)

• Like 1

Takk for at du inviterte meg igår, cri. Gjorde at vi også fikk spilt og det kom mange på den serveren en stund etter at dere dro.

• Like 1

https://forums.battlefield.com/en-us/discussion/44346/battlefield-1-update-10242016#latest

Here are the details of the Battlefield 1 Update 10242016. Unless specifically noted, these updates apply to all platforms.

General

• Fix for one common and one uncommon client crash.
  • Fixed a potential soft freeze in single player campaign connected to AI.
  • Fixed an issue where players experienced getting stuck in the globe screen when cancelling matchmaking.
  • Fixed an issue when trying to join multiple servers.
  • Fixed an issue where players experienced weapon skins not being removed when scrapping items.
  • Fixed an issue where players were missing “The Insider” Dog Tag.
  • Tweaked calculations of values in End of Round.
  • PC: Fixed an occasional crash when a user shutdown the game.
  • PC: Fixed an issue where players experienced troubles with A and X button functionality on PC while using an Xbox One controller.
  • PC: Fixed an issue where players experienced crashing while closing the client during streaming installation.
  • Xbox One: Fix for the "Trench Raider" Dog Tag not unlocking on Xbox One.

UI

• Fixed two issues in the “Through Mud and Blood” War Story where no new objectives would appear.
  • Fixed an issue where players experienced wrong info in loading screen.
  • Fixed an issue where players were missing the Dog Tag counter.
  • Fixed an issue where English text would appear for players in non-English regions.
  • Fixed an issue where players experienced a placeholder image when opening the Operations menu for the first time.
  • PC: Fixed an issue where players were missing an option to display controller button prompts.
  • Fixed an issue where players experienced End of Round screen not loading.

Graphics

• Fixed a crash related to soldier animation.
  • Fixed a graphical glitch when exiting a War Story and going to the main menu.
  • Fixed an issue where players experienced player icon overlapping while matchmaking on console.
  • PC: Temporal anti-aliasing is now the default anti-aliasing mode on medium graphics quality.
  • PC: Fix for a graphical issue causing artifacts in shadows.

On 16.10.2016 at 6:40 PM, La_Menthe said:

Hva består resten av maskinen din (i hovedsak CPU og minne) av? 

Hybelkaniner og litt chips fra 2004..
2 atomkjernet intel professor, 16gigantbiters gullfisk hukommelse og en SuperSmartDisk med Telleslag:source på.
Det siste der burde da hjelpe på litt vel? maskinen har meget god realkompetanse

• Like 1

Dette er latterlig morro! Jeg har jo ikke noen gamingrigg lenger så spiller på konsoll, men tror jeg må endre på det i overskuelig fremtid. :-) 

• Like 1

*rensker stemmen litt* altså, nå har jeg prøvd dette for første gang, og sålangt er jeg utrolig imponert over grafikken som er noe av det mest filmrealistiske jeg har sett. På den annen side, jeg sliter med å få tak på selve spillinga, iallefall på de random publicserverne jeg var innom i dag. Blir veldig mye løping og plaffing på kort avstand? Bulletdroppet på sniperrifla er jo nesten som et snøballkast...

Jeg har omtrent spilt sniper fra level 1 til level 40, litt innom assault og medic, men scout er der jeg har brukt mesteparten av tiden. Jeg har ikke vært så glad i sniper i tidligere spill, men i BF1 er det skikkelig moro synes jeg. Russian 1895 Sniper med x5 scope er helt fantastisk våpen på alle kartene foruten Argone Forest. Hvis du ikke gidder å kompensere for avstand med å trykke V, så er det bare å lære seg noenlunde hvor du skal sikte for å treffe på avstand. Grafikk guiden til Camexi kan også hjelpe :)

Assault har ikke noe våpen for avstand og må tett på, bruker den utelukkende for å ta ut tanks eller på Argone Forest.

Medic er en poengsamler hvis du bruker klassen riktig, dropper heal kasser overalt, reviver og har en SL som gir ordre (vanvittig bonus for å spille objective og hjelpe til, men da trengs en aktiv SL). Der liker jeg Autoloader Extended best, medium avstand.

Har spilt mest support(limpet ftw) med BAR og mye Assault med hagle(<3). 
Har begynt å bruke den lvl 10 Assault SMGen og syns den er ganske deilig.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...