Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Daniel-

Battlefield 1

Recommended Posts

Har spilt litt nå via Origin access. og synes forsatt "meh" som i beta. de 10 timene jeg får via origin holder nok

Sweet, ettersom jeg synes beta var knall så lover det jo bra :) 

edit: Jeg digga.

Er det no FPS teller i origin? mener det sto fps i bf1 beta, men var kanskje auto på inne i spillet?  Prøvde render.drawfps 1 eller hva komandoen var igjen men fikk kun opp fps frem til jeg døde så forsvant det igjen :p kanskje den fusker?

ja, det var det. men den forsvandt som sagt hver gang jeg døde. så måtte jeg ned med console og aktivere det på nytt. noen andre som har trial som kan sjekke om det skjer hos de også? :)

Med hånden på hjertet så er nok dette beste Battlefield spillet som har vært til nå. Jeg har det morro hvert eneste sekund, dør jeg så får jeg en WOW følelse og blir ikke irritert som i BF4 pga dårlig nettkode og usannsynlig skademodell. 

Enig, til tross for jeg bare har spilt 4 kart i trial:D  men Avean du har omfgpro utstyr om jeg husker rett. Kjører du på DX12? if so merker du mye fps drops og lag?

Jeg synes trial yter en del dårligere enn Beta, men jeg har spilt med DX12 nå og det gjorde jeg ikke i Beta. Jeg har 1080 og ligger på alt fra 50-100 fps med alt maxet.

Noen som vet om de har fiksa på resolution scale greia? I betaen var det jo sånn at 42% elns var egentlig 100%.

leste på random forum at det var fiksa og at 100% var 100% nå. vet ikke om det stemmer eller hvordan man sjekker om det stemmer :p 

• Like 1

5 hours ago, barezell said:

Enig, til tross for jeg bare har spilt 4 kart i trial:D  men Avean du har omfgpro utstyr om jeg husker rett. Kjører du på DX12? if so merker du mye fps drops og lag?

Jeg synes trial yter en del dårligere enn Beta, men jeg har spilt med DX12 nå og det gjorde jeg ikke i Beta. Jeg har 1080 og ligger på alt fra 50-100 fps med alt maxet.

DX12 ja med GTX1080. Jeg "tror" fpsen ble bedre med DX12. Ligger og vipper konstant over 100 og oppimot 120 iblant i 1440p oppløsning. 

Fikk spilt early access av BF1 hele dagen hos en venn, og må si jeg er positivt overrasket over dette spillet. Så mye at dette blir det første BF-spillet på mange år som jeg virkelig gleder meg til.

Jeg hadde en tung start de første to timene, på grunn av den uvante "store" rekylen på våpnene, som var større enn jeg trodde. Med tanke på tidsperioden spillet er satt i, er dette egentlig en bra ting. DICE skal ha ros for at de tørr å gjøre noe sånt i et så populært FPS-spill, i en tid der alle andre gjør det akkurat motsatte.

Jeg liker også at de har løst "customization"-problemet gjennom valgmuligheter som zoom, forskjellige crosshairs, sikter og skudd. For et spill basert på WW1, ser det ut til å være god nok variasjon av våpen og utstyr til de forskjellige klassene.

Rent teknisk, især visuelt, er spillet forbausende bra, slik nesten hvert eneste Battlefield-lansering har vært siden spillseriens fødsel. Kartene er rike på detaljer og utrolig virkelighetsnære. Jeg så ikke fienden halvparten av gangene, da det var så mye effekter i sving, samtidig som at spillerne blendet seg så godt inn i resten av miljøet. Lydbildet, alt av props, landskap, våpen, vær, eksplosjoner, animasjoner (hesteanimasjonen er top notch), osv., er fantastisk. Til og med de forskjellige kart-soundtrackene i menyen er bra!

Det er også et stort pluss at de har kvitta seg med Battlelog-helvetet, og man har en ordentlig in-game browser. Et annen god ting er hvor godt spillet kjørte i forhold til maskinvaren. Det er nesten komisk at dette spillet, ifølge benchmarks på nettet, kjører -50% bedre enn det grafikkbedritne CoD: Black Ops/Infinite War.

Blir interessant å se om selve spillanseringen blir like bra, og om de får ryddet opp i balansen, bugs og eventuelle serverproblemer. Hvorvidt jeg vil bite i det sure eplet og betale 5-600,- for halve spillet (spillet uten DLCer), gjenstår å se.

• Like 1

19 minutter siden, Dr. Cooper skrev:

Fikk lyst på dette. Finns det noen sjans i havet for snurrer spillet på gtx560 kort?
Hvis jeg kjører really low low low low low på grafikken.

Nei.

20 minutes ago, Dr. Cooper said:

Fikk lyst på dette. Finns det noen sjans i havet for snurrer spillet på gtx560 kort?

Jeg har GTX570 og klarer det fint på medium/low

1 hour ago, Dr. Cooper said:

Det skal nok gå, selv om grafikkinnstillingene du blir nødt til å kjøre det med gjør spillopplevelsen til en ganske trist affære.

Hva består resten av maskinen din (i hovedsak CPU og minne) av? For ca. 600-700,-, som er litt over det selve spillet koster, kan du få kjøpt deg et brukt GTX 770 eller Radeon 7970 (R9 280X), og kjøre spillet i 60 FPS på mediuminnstillinger. Selv den billigere 7950 (som du kan få for type 4-500,- på brukten), vil gi deg meget gode resultater.

34 minutter siden, La_Menthe skrev:

Det skal nok gå, selv om grafikkinnstillingene du blir nødt til å kjøre det med gjør spillopplevelsen til en ganske trist affære.

Hva består resten av maskinen din (i hovedsak CPU og minne) av? For ca. 600-700,-, som er litt over det selve spillet koster, kan du få kjøpt deg et brukt GTX 770 eller Radeon 7970 (R9 280X), og kjøre spillet i 60 FPS på mediuminnstillinger. Selv den billigere 7950 (som du kan få for type 4-500,- på brukten), vil gi deg meget gode resultater.

GTX 560 Ti ikke 560

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...