Jackal.no 200 Report post Posted September 5, 2016 Spilte litt første beta dag, fikk aldri lyst til å starte det igjen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted September 5, 2016 Mitt første inntrykk av betaen var at: "Nice, star wars battlefront møkk" men etter å ha spilt det litt mer liker jeg spillet mer og mer. Så lenge dere kommer dere over førsteinntrykket blir betaen bedre. Verdt å bruke litt tid på det Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 5, 2016 Syns betaen er ganske bra, men kjenner jeg begynner å bli lei ørkenkartet. Blir garantert kjøp så ser frem til SP og de andre mp karta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted September 5, 2016 Knallfornøyd sålangt. Dødsgøy å fly med "dumme" bomber og ingen hjelpemidler. Hadde et fett øyeblikk som tailgunner i bombeflyet mens det var full storm på kartet. Vi var fullt fly og på vei opp i høyde etter et vellykket raid, så kommer det plutselig to fiendtlige triplanes ut av støvskyen rett bak oss. Hjertet pumpet og det ble en helvettes kamp, men jeg skøyt tilslutt ned det ene, og en wingman kom flygende inn som en reddende engel og knærta den andre. Var bare filler igjen av vingene til moderflyet da det hele var over 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 6, 2016 Betaen er over 8. sept. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Heradon 23 Report post Posted September 6, 2016 Jeg kjøpte BF1 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 6, 2016 http://www.vg247.com/2016/09/06/dice-is-taking-requests-for-a-new-map-in-battlefield-1-beta/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted September 7, 2016 Er knallfornøyd med spillet sålangt. Gikk inn med negative forventninger da jeg ikke var noe fan av meningsløse krigføringen i BF4. Var bare fullstendig kaos uten mål og mening. Nå føler jeg det er langt mer taktisk, våpen gjør mye mer skade og effektene er såpass bra at man lever seg inn i det. Kaste en granat inn i en bygning får bygningen til å rase, spillere til å flyge utav vindu med gnist flyvende etter. Det er rett og slett episk. Mens å sitte i Tanks i andre BF spill var nærmest dødsdømt, jeg døde som regel etter 3 sekund. I dette kan du lett kjøre en hel runde uten problem og føle deg mektig, sånn skal det være. Fly gjør også mye skade med bombene og har en mening. Her blir det garantert kjøp ihvertfall, jeg har det morro hver gang jeg spiller det og det er det som teller. Jeg er egentlig SUPER hekta på Overwatch men denne uken har jeg ikke spilt Overwach pga BF1. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted September 7, 2016 Hvilken versjon har dere kjøpt? Er litt usikker på om jeg skal kjøpe den dyreste eller nest dyreste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 7, 2016 Premium kan du alltids kjøpe senere. Har ikke kjøpt det enda, venter til en uke før release. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 7, 2016 http://www.pcgamer.com/we-showed-battlefield-1-to-a-world-war-i-historian/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted September 8, 2016 Jeg kjøpe early enlister for å kunne spille fra 18. Premium finner man sikkert på keysites billigere etter release. Jeg gleder meg stort til release. Sinai er ikke helt min type kart men har fortsatt spilt beta i typ 20 timer. Synes bare spillet blir bedre og bedre Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 8, 2016 Bikka lvl 50 og har spilt i 25 timer elns. Vil si jeg har fått mye ut av betaen så kan ikke klage Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bountyhunter 10 Report post Posted September 8, 2016 Første Battlefield spillet jeg faktisk gleder meg til siden BF2 kom ut! Er kjempe fan av settingen og hvordan spillet føles både i kjøretøy og som inf. Eneste jeg skulle ønske de endret på, var at fly osv. starter på bakken og må ta av "manuelt". Samt at fly har begrenset ammo og må fylles opp over landingstripa som i 1942 og Vietnam. I forhold til balanseringen av spillet er det nok endel som kan endres, f.eks. så virker bombefly ganske veike sett i forhold til sine konkurrenter. Lett tanks kan kanskje tones litt ned, men vi får vente og se til alle unlocks osv. er i spill. Uansett regner jeg med at de ordner balanseringen underveis. Forhåndsbestilt her i gården til tross for at jeg egentlig har bestemt meg for at alt fra EA skal grundig undersøkes før det brukes en krone. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted September 11, 2016 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted September 12, 2016 Spilte en del timer i betaen og likte det veldig godt. Noe av det mest positive å trekke frem fra spillingen var feelingen og atmosfæren i spillet. Lydene, fargeskjæret til ørkenen, våpnene og kjøretøyene ga det veldig toverdig bilde på at man var i krig og at ting rundt deg ble blåst i fillebiter. Det var utrolig tilfredsstillende å spille. Det er fortsatt drøssevis av bugs og problemer i spillet, men jeg ser hvor det er på vei, og det var underholdene å spille. Jeg kommer nok mest sannsynligvis til å skaffe meg spillet når det kommer ut, gitt at det ikke har store problemer rundt slippdatoen (som er tradisjon for EA). Jeg hadde ikke muligheten til å spille så veldig mye inf vs inf, og skulle ønske jeg fikk testet dette bedre. Med tanke på hvor kaotisk og atmosfærisk det føltes i ørkenen tror jeg det hadde vært enda kulere i by-miljøer. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted September 27, 2016 Har DICE endelig laget en bra enspillerkampanje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sint-vaffel 0 Report post Posted September 28, 2016 noen som vet om dette stemmer ? https://www.reddit.com/r/Battlefield/comments/52db66/bf1important_no_rcon_or_traditional_server/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
BearH 76 Report post Posted September 28, 2016 Får håpe det. Samtidig som DICE går tilbake til å bruke Trusted Server Providers DA blir det folksomt her på bruket igjen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 3, 2016 Quote Share this post Link to post Share on other sites
BearH 76 Report post Posted October 4, 2016 Knallbra artikkel i dagbladet om BF1 Så ikke hvem artikkelforfatteren var, men han har helt sikkert peil. Håper jeg får en sniktitt på spillet før det lanseres. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted October 11, 2016 https://www.battlefield.com/news/article/battlefield-1-spectator-mode Stilig Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted October 11, 2016 Haha Battlefield 3 filter. Godt DICE har selvironi Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted October 11, 2016 On 4.10.2016 at 8:06 PM, BearH said: Knallbra artikkel i dagbladet om BF1 Så ikke hvem artikkelforfatteren var, men han har helt sikkert peil. Håper jeg får en sniktitt på spillet før det lanseres. Ble imponert selv, men linken tok meg til VG da? Quote Share this post Link to post Share on other sites
BearH 76 Report post Posted October 11, 2016 ^^da må han forfatteren ha switcha til VG, plutselig. Quote Share this post Link to post Share on other sites