Recommended Posts

Mitt første inntrykk av betaen var at: "Nice, star wars battlefront møkk" men etter å ha spilt det litt mer liker jeg spillet mer og mer.

Så lenge dere kommer dere over førsteinntrykket blir betaen bedre. Verdt å bruke litt tid på det :)

Syns betaen er ganske bra, men kjenner jeg begynner å bli lei ørkenkartet.
Blir garantert kjøp så ser frem til SP og de andre mp karta :)

Knallfornøyd sålangt. Dødsgøy å fly med "dumme" bomber og ingen hjelpemidler. Hadde et fett øyeblikk som tailgunner i bombeflyet mens det var full storm på kartet. Vi var fullt fly og på vei opp i høyde etter et vellykket raid, så kommer det plutselig to fiendtlige triplanes ut av støvskyen rett bak oss. Hjertet pumpet og det ble en helvettes kamp, men jeg skøyt tilslutt ned det ene, og en wingman kom flygende inn som en reddende engel og knærta den andre. Var bare filler igjen av vingene til moderflyet da det hele var over :D  

• Like 1

Er knallfornøyd med spillet sålangt. Gikk inn med negative forventninger da jeg ikke var noe fan av meningsløse krigføringen i BF4. Var bare fullstendig kaos uten mål og mening. Nå føler jeg det er langt mer taktisk, våpen gjør mye mer skade og effektene er såpass bra at man lever seg inn i det. Kaste en granat inn i en bygning får bygningen til å rase, spillere til å flyge utav vindu med gnist flyvende etter. Det er rett og slett episk. Mens å sitte i Tanks i andre BF spill var nærmest dødsdømt, jeg døde som regel etter 3 sekund. I dette kan du lett kjøre en hel runde uten problem og føle deg mektig, sånn skal det være.  Fly gjør også mye skade med bombene og har en mening. 

Her blir det garantert kjøp ihvertfall, jeg har det morro hver gang jeg spiller det og det er det som teller. Jeg er egentlig SUPER hekta på Overwatch men denne uken har jeg ikke spilt Overwach pga BF1.

• Like 2

Hvilken versjon har dere kjøpt? Er litt usikker på om jeg skal kjøpe den dyreste eller nest dyreste.

Jeg kjøpe early enlister for å kunne spille fra 18.

Premium finner man sikkert på keysites billigere etter release.

Jeg gleder meg stort til release. Sinai er ikke helt min type kart men har fortsatt spilt beta i typ 20 timer. Synes bare spillet blir bedre og bedre :)

Første Battlefield spillet jeg faktisk gleder meg til siden BF2 kom ut! Er kjempe fan av settingen og hvordan spillet føles både i kjøretøy og som inf. Eneste jeg skulle ønske de endret på, var at fly osv. starter på bakken og må ta av "manuelt".  Samt at fly har begrenset ammo og må fylles opp over landingstripa som i 1942 og Vietnam.

I forhold til balanseringen av spillet er det nok endel som kan endres, f.eks. så virker bombefly ganske veike sett i forhold til sine konkurrenter. Lett tanks kan kanskje tones litt ned, men vi får vente og se til alle unlocks osv. er i spill. Uansett regner jeg med at de ordner balanseringen underveis.

Forhåndsbestilt her i gården til tross for at jeg egentlig har bestemt meg for at alt fra EA skal grundig undersøkes før det brukes en krone.

Spilte en del timer i betaen og likte det veldig godt. Noe av det mest positive å trekke frem fra spillingen var feelingen og atmosfæren i spillet. Lydene, fargeskjæret til ørkenen, våpnene og kjøretøyene ga det veldig toverdig bilde på at man var i krig og at ting rundt deg ble blåst i fillebiter. Det var utrolig tilfredsstillende å spille. 

Det er fortsatt drøssevis av bugs og problemer i spillet, men jeg ser hvor det er på vei, og det var underholdene å spille. Jeg kommer nok mest sannsynligvis til å skaffe meg spillet når det kommer ut, gitt at det ikke har store problemer rundt slippdatoen (som er tradisjon for EA). 

Jeg hadde ikke muligheten til å spille så veldig mye inf vs inf, og skulle ønske jeg fikk testet dette bedre. Med tanke på hvor kaotisk og atmosfærisk det føltes i ørkenen tror jeg det hadde vært enda kulere i by-miljøer.

• Like 1

Får håpe det. Samtidig som DICE går tilbake til å bruke Trusted Server Providers :D DA blir det folksomt her på bruket igjen.