Recommended Posts

Hmm, har vært insider lenge. ikke fått noe mail. Blir kanskje sendt ut når klokka runder 12 eller?

fortsatt ikke fått noe. i dont like this :O

edit: har fått, lå bare godt gjemt:P

Fått nøkkel jeg også. Gleder meg. Endelig kan jeg bruke GTX 1080en til noe :)

Meget imponert sålangt. Beste infanterikrig jeg har hatt i et spill. Det føles som et nextgen spill. Ørken kartet er meget svært og du kan sitte langt pokker oppi fjelltoppene og skyte ned. Våpen føles som våpen, du gjør ekstremt lett skade med alt av våpen. Kuler begynner ikke å falle urealistisk etter 2m som i de andre spillene. Her er det veldig lett å faktisk treffe kontra andre BF spillene og sånn skal det være. Zeroing har du også på rifler. Artigste sålangt må være det å være på hest, må være de beste hesteanimasjonene i noen spill dette og det at du kan skyte med rifle fra hesteryggen føles helt konge ut. 

Et tips jeg har kommet over, noe som vil forvirre sikkert 99% av spillerbasen. Resolution Scale i options. Skal du spille med oppløsningen du har valgt må denne være satt på 50% ....  gir ingen mening men sånn er det. 

rush modus var jo ikkje verd 5 flate øre. Umulig å ta ut tanks, dei dominere jo kartet totat......
Blir ikkje kjøp dersom det skal var så skjeiv balnsering

vanlig modus var litt greiare då begge laga hadde tanks og dei ikkje var sååå dominerande (mulig å unngå dei), men slite med at spelet fryse et sekund her og der, oftast i skuddvekslingar

Spillet kjører fint som bare rakkern, stort utvalg av kjøretøy og kartet er vakkert.  Dessverre er spawningen helt spinnvill, er bare et totalt kaos uten like. Du ser en person  løper mot deg plutselig er det fire karer som popper rundt ham. Dreper du fire av dem kan de igjen spawne alle sammen innen 10 sekunder rett rundt hjørnet på den siste overlevende. Savner også at flyene letter fra bakken, synes hardware spawner altfor fort. Liker heller ikke at fly og tanks har uendelig med skudd. I likhet med Battlefront har jeg registrert at det ene laget alltid dominerer. Hadde vært fint om de kunne ha balansert spillet mer. Derimot liker jeg hvordan våpene i spillet fungere, det føles veldig naturlig og autentisk når peprer ned andre spillere. Et annet problem er snipere, det vrimler av snipere overalt. Like irriterende som klegg, vet ikke hvor mange jeg har klasket til med klubba. CoD4 er mer forutsigbart og mindre kaotisk, du vet i det minste en ide på hvor fiende kommer fra, man spawner heller ikke på teammates.

Kanskje jeg vender meg til det etterhvert. Akkurat nå synes jeg det er for mye spray'n pray. Hørte at DICE har gjort det slik at snipere for ekstra poeng for å drepe andre snipere. Jeg tror ikke det vil endre noe som helst. Tor nok at folk driter i lang vei om de får ekstra poeng, de vil heller drepe den første de ser for K/DR. Uansett vil du nok få mer score per minutes når man dreper den første og beste enn å fly rundt etter andre snipere.

Frostbite-motoren er vanvittig bra optimalisert, som vanlig. Rent visuelt, er BF1 uten tvil et av de peneste spillene på markedet, og likevel er VRAM-bruk på nøktern nivå, mens GPU-krav er vanvittig liten. At man kan kjøre et slikt spill med RX 480/1060 i medium-innstillinger på 1440p i 70 FPS (husk også at dette er beta, FPS vil etter all sannsynlighet øke når vi får drivere, og når DICE får ryddet opp i DX12), er intet annet enn imponerende. Dette spillet er bare i betautgave, og er allerede like enkelt å kjøre som Battlefield 4 fra 2013 (som allerede da var en av de beste optimaliserte spillene). Å kunne spille [email protected] med alt på ultra med de ovennevnte kortene i det fullverdige spillet hadde vært helt fantastisk.

Fra et rent teknologisk perspektiv, må jeg ta av meg hatten for DICE. Det er sjeldent man kommer over spill/spillmotorer som fungerer så bra!

EDIT: Legg også merke til at spillet yter tilnærmet det samme med FX-6300 som med en i7 4790K. Så de med eldre prosessorer (som 2500K/2600K, og tom. eldre som i5 860), har ikke altfor mye å bekymre seg for (for øyeblikket).

Kjører alt på ultra med res scale på 42%. Ligger på 60-80 FPS.

GTX 970, 16gb ram og en 3930k cpu. 

Hadde først scalinga på 100% og lå på 20-30 fps på low-med, trodde jeg måtte oppgradere men slapp heldigvis det :p

May the force be with you!

Nei detta var noe skikkelig skrot.

Er 100% sikker på at dette kommer til å floppe.

Dette er TRO KOPI av skrotspillet Starwars Battlefront. Dermed har de altså klart å lage et spill som de vet flopper like hardt for Starwars gjorde.

Skuffa? Ja definitivt.

Jeg kunne ikke fordra Battlefield 4 men elsker Battlefield 1. Ser ikke helt sammenhengen med Battlefront utenom flygingen. Synd man ikke kan starte på bakken men vi har jo ikke sett alle kartene enda. Langt bedre grafikk, mye større kart, føles knall å skyte og våpnene oppfører seg mer naturtro. Folk dør lettere, kuler gjør skade (!?!).

Har det rett og slett knallmorro når jeg spiller det, jeg syns BF4 var bare totalt kaos og helt meningsløst. Langt mer taktisk nå og åpent ikke minst. Loving it!

• Like 1

BF4 var dårlige greier det også ja.

Jeg syntes det er rart at du føler at du kan bevege deg så fritt. Det føles ikke tilfeldig hvor du kan løpe, og løpe det gjør du mye av. Mekanikken og følelsen av fly/hest/tanks føles helt som battlefront, og er merkelig å styre. 

Battlefield 3, er i mine øyne et av de første spillene etter bf1942 som faktisk hadde noe nytt å tilby. Dette er bare samme suppa rørt sammen i en ny forpakning. 

• Like 1

Synes det er gøy jeg ass!

Litt surrete at fly starter i lufta, men skjønner forsåvidt at de ønsker fjerne 5 stk som står i kø på hver sin flyplass hele runda.

Synes de forskjellige kitsa blir vesentlig bedre etterhvert som man låser opp ting også.

• Like 1

Blir litt BF1 spilling i kveld for min del, er på TS dersom flere ønsker å joine :) Trenger gunners til tank/fly + masse kanonføde å sende inn først!

10 hours ago, barezell said:

Synes det er gøy jeg ass!

Litt surrete at fly starter i lufta, men skjønner forsåvidt at de ønsker fjerne 5 stk som står i kø på hver sin flyplass hele runda.

Synes de forskjellige kitsa blir vesentlig bedre etterhvert som man låser opp ting også.

Jeg camper fortsatt, du ser meg ikke lenger på flyplassen. Nå henger jeg i menyen istedet med macro på musa slik at jeg får fly :p Jeg vet også hvor fienden spawner. Er bare å surre litt i høyden over spawn og så sende raketter etter dem. Blir fort 700 - 1300 poeng per fly.

Veldig lovende! Må jo faktisk gjøre en innsats for å treffe noe. Håpte jeg skulle få en god grunn til å bytte grafikkort, men dessverre... 

Det første jeg tenkte på når jeg loggt inn og spilte Battlefield 1, var Battlefront. Jeg fikk skikkelig Deja Vu. Jeg kommer nok ikke til å kjøpe BF1 desverre :|