Daniel-

Red Dead Redemption 2

Recommended Posts

Har mappet blitt lekket?

Artikkel hos IGN: http://www.ign.com/articles/2016/04/15/red-dead-redemption-2-map-leaked-will-be-a-prequel

red-dead-2-map-leakjpg-6d9c7a.jpg

Uansett om det stemmer eller ei så gleder jeg meg ekstremt til RDR2 eller hva enn de kommer til å kalle det.

"GTA" i en Ville Vesten setting er rett og slett bare deilig. Blir Collectors Edition uansett.

• Like 1

OMG

Antar det kommer dette året, eller neste, eventuelt til neste halvoppgraderingskonsell eller hva man skal kalle det.

Daniel Eastwood :wub::p

Østved! Som vi kom fram til.

OMG

Antar det kommer dette året, eller neste, eventuelt til neste halvoppgraderingskonsell eller hva man skal kalle det.

Daniel Eastwood :wub::p

Red Dead 2 er absolutt noe av det jeg ser mest frem til av spill i nærgående fremtid

Ja dem går glipp av et rimelig stort marked. Red Dead Redemption multiplayern er som skapt for på PC. 

Pre-Order now...

facepalm-captain-picard.jpg

Krysser fingra for PC release, likte forrige utrolig godt selv om jeg sleit som f med 360-kontrollern :p

Får kjøpe Collectors Edition til 2ern og.
Som sagt tipper jeg PC-release kommer samtidig som PS Pro og den nye Xboxen.

Blir pre-order et par måneder før release tenker jeg, eller så fort CE kan kjøpes.
Ikke vits å gjøre det nå som det er rundt ett år til det slippes.

:tafse:

• Like 1

Siden spillet heter Redemption 2 og ikke Red Dead X, er det fullt mulig at man fortsatt spiller som John Marson.
Husker ikke helt hvordan historien begynte på RDR, men det var vel noe om at man var i en posse elns, så tipper det blir en prolog der man spiller som kriminelle og det ender opp hvor RDR starter.

Og hvis Daniel sin teori er korrekt, så slipper sikkert Rockstar ut Red Dead Redemption Remastered for PC et halvt år senere :wub:

Kjøper sikkert Collectors edition jeg og siden RDR er et av de aller beste spillene jeg har spilt

Hvorfor pre-order? Aldri skjønt poenget. Vent til release, sjekk mottakelsen, gjør et informert kjøp. Jeg stoler ikke på noen devs lenger. Ingen.

• Like 1

Forsatt ikke ett ord om PC versjon. blir vel noen år med betatesting på consoller.

Det eneste positive med å spille det på PC er vel at man kan spille med folk man kjenner fra Steam osv, imo.

Skal dog sies at jeg venta bare på at de skulle utsette det. Det er jo Rockstar det er snakk om så det blir sikkert utsatt en gang til :p

Kjøper ikke en console når jeg har kraftigere PC. skal ha tastatur og mus. prøvde første red dead på 360, men ga fort opp med den jævla kontroller møkket. 

Coop og multiplayer i ett sånt spill driter jeg lang veis i. bedre og gi oss mer campaign/singleplayer.